Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ubisoft zatrudnił dyrektora od „doświadczeń społecznościowych”

To weteran branży.

Bernd Diemer dołączył do Ubisoftu. Weteran branży gier zajmie u francuskiego wydawcy dość nietypowe stanowisko, odpowiadając za „doświadczenia społecznościowe” w sieciowych tytułach.

Deweloper może pochwalić się bogatym doświadczeniem. W przeszłości był między innymi producentem Crysisa i Ryse: Son of Rome, a później dyrektorem kreatywnym Star Wars: Battlefront 2 (tego z 2017 roku) oraz Battlefield 5 i projektantem Horizon: Zero Dawn.

Wraz z rosnącym znaczeniem gier-usług rośnie najwyraźniej także znaczenie sieciowych interakcji w tytułach tego typu i właśnie tym aspektem zajmie się teraz Diemer, nawet jeśli nie jest do końca jasne, co dokładnie to oznacza.

„Jestem zaszczycony, mogąc dołączyć do Ubisoftu i zyskać możliwość współpracowania z utalentowanymi zespołami na całym świecie, by kształtować społecznościowe doświadczenia w grach - zapewnia sam zainteresowany w przygotowanym oświadczeniu.

„Tytuły te słyną z inspirowania dynamicznych i różnorodnych społeczności, dzięki innowacyjnym opcjom i mocnym licencjom. Jestem dumny, mogąc kooperować z pracownikami na całym globie, w celu wyniesienia tych doświadczeń na jeszcze wyższy poziom” - dodał.

Gry są dzisiaj więcej niż rozrywką. To wirtualne miejsca spotkań, budowania relacji i dzielenia się wrażeniami” - komentuje Marie-Sophie de Waubert z Ubisoftu. „Społecznościowe doświadczenia są coraz ważniejszym elementem strategii docierania do nowych odbiorców”.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze