Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ubisoft pracuje podobno nad dziwną strzelanką Pathfinder

Boss, ściany z wejściami i walka PvPvE.

Mimo zbliżającej się „śmierci” Hyper Scape, według nieoficjalnych informacji Ubisoft pracuje nad strzelanką battle royale wykorzystującą podobny styl graficzny, choć odznaczającą się dość niecodziennymi zasadami zabawy.

Źródłem informacji jest dobrze znany z przecieków Tom Henderson. Aż trzy źródła dziennikarza potwierdziły, że Ubisoft rozwija trzecioosobową strzelankę o nazwie Pathfinder - nie wiadomo jednak jeszcze, czy to oficjalny, czy tylko tymczasowy tytuł.

Pathfinder jest podobno kolejną grą z podgatunku battle royale, jednak z ciekawym „twistem” i nastawieniem na walkę PvPvE, a więc nie tylko z innymi zawodnikami, ale i sztuczną inteligencją. Czteroosobowe drużyny trafiają na mapę, a ich zadaniem jest dostanie się do centrum mapy, gdzie czeka boss kierowany przez SI.

Hyper Scape zostanie wyłączone 28 kwietnia ze względu na niskie zainteresowanie

Problem w tym, że drogę do bossa oddzielają dwie ściany - jedna zewnętrzna, a druga wewnętrzna. Ściany mają w sobie liczne wejścia, a o ile jedne są otwarte, inne są zablokowane, a rozkład zmienia się w każdym meczu.

Gracze walczą też z pomniejszymi przeciwnikami, nabierając na sile, a im bliżej środka, tym bardziej wymagający wrogowie. Postacie zwą się „Herosami”, a każda dysponuje własnymi umiejętnościami.

Gra zaoferuje też rzekomo centralną bazę, która będzie miejscem spotkań graczy - tak jak Wieża w Destiny. Nie jest znana choćby przybliżona data premiery Pathfinder - Henderson twierdzi, że projekt jest na bardzo wczesnym etapie rozwoju.

Read this next