Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy Titanfall przyznają, że usprawnili kontroler konsoli Xbox One

Skorzystają na tym wszystkie gry.

Studio Respawn Entertainment, odpowiedzialne za strzelankę Titanfall, pomogło Microsoftowi zmodyfikować oprogramowanie kontrolera konsoli Xbox One.

- Chodzi o lepsze reakcje na polecenia - wyjaśnia w rozmowie z serwisem The Verge Justin Hendry, szef projektantów w sieciowej produkcji. - Ten element nie był według nas do końca zadowalający, sterowanie było nieco zbyt „nerwowe”. Teraz jest już naprawione i jesteśmy zadowoleni.

Microsoft potwierdził, że współpracował ze studiem przy modyfikacjach. Zmiany w precyzji pada zostaną wprowadzone wraz z pierwszą aktualizację konsoli, zaplanowaną jeszcze na ten tydzień.

Hendry dodaje, że nowe rozwiązania polepszą sterowanie we wszystkich produkcjach. Co więcej, Respawn Entertainment pracuje z producentem Xbox One nad nowym systemem skalującym, zajmującym się automatyczną konwersją obrazu z rozdzielczości poniżej 1080p do pełnego HD.

Zamknięte testy Titanfall startują w sobotę. Pełna wersja ukaże się w marcu, także na PC i X360.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Titanfall

Xbox One, Xbox 360, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze