Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy The Callisto Protocol ujawniają nową lokację i opowiadają o przeciwnikach

Nie tylko więzienie.

Twórcy The Callisto Protocol postanowili opowiedzieć nieco więcej na temat gry i ujawnili nową lokację, jaką przyjdzie nam odwiedzić poza więzieniem Black Iron. Przybliżają też filozofię, którą kierowali się przy projektowaniu przeciwników.

- Below to niesamowita prezentacja naszego oświetlenia, która stanowiła wyzwanie dla zespołu ds. środowiska - przekazał na blogu PlayStation Aasim Zubair, reżyser scenografii w The Callisto Protocol. - Ich zadaniem było zaprojektować lokację, która jest zarówno tematycznie spójna z więzieniem, jak i całkowicie unikalna oraz wypełniona wskazówkami środowiskowymi, opowiadającymi historię mieszkańców pierwszej kolonii na Kallisto.

- Below jest unikalne, ponieważ składa się w większości z kształtów i materiałów wzorowanych na tym, co znamy z codziennego życia - kontynuował Aasim Zubair. - W przeciwieństwie do projektów w stylu ciężkiego science fiction, które dominują w większości środowisk gry, Below pozwala graczowi poczuć, że stąpa twardo po ziemi, po czymś znajomym, co pozwala wejrzeć w przeszłość pierwszej próby skolonizowania martwego księżyca.

Słowa reżysera scenografii jasno dają do zrozumienia, że więzienie Black Iron to tylko jedna z kilku lokacji i w trakcie gry zwiedzimy też inne miejsca. Nie będzie to jednak prosta wycieczka, ponieważ na drodze staną nam przeciwnicy zwani biofagami, o których nieco więcej opowiada Glauco Longhi, reżyser postaci i projektant stworzeń.

- Zaczęliśmy od pomysłu zarażonych ludzi, aby część strachu polegała na tym, że to, co im się przydarzyło, może również przydarzyć się tobie - powiedział Glauco Longhi. - Ale nie chodzi tylko o to, że biofagi mają humanoidalne kształty. Ich postawy oparte są na wyraźnie ludzkich emocjach takich jak ból, strach i furia.

Źródło: blog.playstation.com

The Callisto Protocol to horror z widokiem zza pleców postaci, utrzymany w konwencji science fiction, którego akcję osadzono w placówce więziennej Black Iron na księżycu Jowisza - Kallisto. Produkcja zadebiutuje na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S oraz PC już w najbliższy piątek, 2 grudnia. Gra otrzyma polską wersję językową (napisy).

O autorze
Awatar Marek Makuła

Marek Makuła

News & Content Writer

Marek to miłośnik modów, kawy i jezior. Jego serce bije w 32 bitach. Lubi grać bez minimapy i wspierać fanowskie projekty.

Komentarze