Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy Surgeon Simulator pracują nad sieciową grą Worlds Adrift

Latające okręty i zaawansowana fizyka.

Bossa Studios - twórcy Surgeon Simulator i symulatora chleba - biorą się za nieco poważniejszy projekt - sieciowe Worlds Adrift.

Grafika koncepcyjna

Prace są obecnie w bardzo wczesnej fazie, a twórcy stawiają na połączenie wielu elementów: budowanie statków, latanie czy swobodne przemieszczanie się za pomocą haka.

Sami deweloperzy nie wiedzą do końca, na czym chcą się skoncentrować. Dlatego też proszą o pomoc graczy. „Sami wiecie najlepiej, co daje wam najwięcej frajdy. Otwieramy proces deweloperski Worlds Adrift, byśmy mogli wybrać się razem w tę podróż” - napisano na oficjalnym blogu.

W styczniu otwarte zostanie forum dyskusyjne, gdzie będzie można zgłaszać własne pomysły i propozycje.

Pewne jest jednak, że dużą rolę w produkcji odegra silnik fizyczny, czyli element, który znalazł się na pierwszym planie także we wspomnianych Surgeon Simulator i I Am Bread.

„Nie ma rzucania graczem w gracza, rąbania drzew i miażdżenia nimi potworów poniżej, pojazdów rozsypujących się na kawałki, walących się budynków z niebezpiecznymi odłamkami... Efekty tego typu nie występują w grach sieciowych” - uważają twórcy.

„Zdecydowaliśmy się zająć tym problemem i sprawdzić, czy w jakiś sposób możemy zmienić ten stan rzeczy.”

Cover image for YouTube videoWorlds Adrift - First Look

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Worlds Adrift

PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze