Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy Monaco są „bardzo rozczarowani” wynikami sprzedaży w Xbox Live Arcade

Konwersja była „stratą czasu”.

Andy Schatz ze studia Pocketwatch Games odpowiadał na pytania graczy w serwisie społecznościowym Reddit. Producent przyznał, że sprzedaż niezależnej skradanki Monaco na Xbox Live Arcade była dla studia „bardzo rozczarowująca”.

Deweloper wymienia kilka niedopatrzeń, które wpłynęły na zainteresowanie graczy. Głównym problemem było niespodziewane opóźnienie tuż przed premierą, przez co Monaco nie ukazało się w sprzedaży równocześnie z wersją PC.

Schatz wymienia także nienajlepszą wersję demonstracyjną oraz błąd w kodzie odpowiedzialnym za rozgrywki sieciowe, którego deweloperzy nie mogli naprawić na własnych zestawach producenckich X360.

„Nigdy nie traktowałem Xboksa jako głównego źródła przychodów, ale sprzedaż i tak była bardzo rozczarowująca” - napisał producent. „Włożyliśmy sporo wysiłku w konwersję, więc rozczarowaniem było zmarnowanie cennego czasu.”

Monaco: What's Yours is Mine - zręcznościowa, humorystyczna gra niezależna o złodziejaszkach w roli głównej, ukazała się na PC 24 kwietnia, na X360 debiutowała 10 maja. Akcję obserwujemy z góry. Twórcy przygotowali także tryb kooperacji, maksymalnie dla czterech graczy.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Monaco: What's Yours is Mine

Xbox 360, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze