Twórcy modów uwzględnionych w Wiedźminie 3 next-gen otrzymali wynagrodzenie
Pojawią się też w napisach.
Wiedźmin 3 w wersji na konsole PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S obejmuje szereg modów, przygotowanych przez społeczność na przestrzeni lat. CD Projekt potwierdził, że ich autorzy otrzymali stosowne wynagrodzenie i pojawią się w napisach końcowych gry.
Jak opisywaliśmy już dziś rano w kompletnym zestawieniu nowości, lista modyfikacji obejmuje World Map Fixes (autor: Terg500), Nitpicker's Patch - Various Visual Fixes (chuckcash), The Witcher 3 HD Reworked Project (HalkHogan), FCR3 - Immersion and Gameplay Tweaks (Andrzej Kwiatkowski) oraz HDMR - HD Monsters Reworked Mod (Denroth).
„W aktualizacji uwzględniamy kilka popularnych modów (będą dostępne bez względu na platformę). Otrzymaliśmy od twórców pozwolenie, zapłaciliśmy za ich pracę, a ich nazwiska zostaną dodane do napisów końcowych” - wyjaśnia Karolina Niewęgłowska z CD Projektu w rozmowie z serwisem PCGamesN.
Precyzując nieco stanowisko, nowości dostępne będą na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S, lecz nie na Nintendo Switch oraz konsolach poprzedniej generacji.
Feel the gentle breeze near the beach, hear the storm in the middle of the Great Sea and take a horseback ride to the mountains 🏔️
— The Witcher (@witchergame) December 6, 2022
Oh, how we missed the Isles of Skellige.
Thank you, @much118x, for capturing the beauty of this land. pic.twitter.com/ky7q4B6QRS
„Jeśli było trzeba, modyfikacje zostały przeprojektowane i zoptymalizowane, a gra dostosowana, by z nimi współpracować” - dodaje Niewęgłowska. „W jednym przypadku deweloper tak wciągnął się w prace nad modem, że ostatecznie po prostu przeprojektował ten aspekt gry”.
Przedstawicielka CD Projektu ostrzega dodatkowo, że aktualizacja Wiedźmina 3 - zaplanowana na 14 grudnia - zmieni część plików, więc niektóre projekty graczy mogą przestać działać i mogą wymagać aktualizacji.