Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy modów uwzględnionych w Wiedźminie 3 next-gen otrzymali wynagrodzenie

Pojawią się też w napisach.

Wiedźmin 3 w wersji na konsole PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S obejmuje szereg modów, przygotowanych przez społeczność na przestrzeni lat. CD Projekt potwierdził, że ich autorzy otrzymali stosowne wynagrodzenie i pojawią się w napisach końcowych gry.

Jak opisywaliśmy już dziś rano w kompletnym zestawieniu nowości, lista modyfikacji obejmuje World Map Fixes (autor: Terg500), Nitpicker's Patch - Various Visual Fixes (chuckcash), The Witcher 3 HD Reworked Project (HalkHogan), FCR3 - Immersion and Gameplay Tweaks (Andrzej Kwiatkowski) oraz HDMR - HD Monsters Reworked Mod (Denroth).

„W aktualizacji uwzględniamy kilka popularnych modów (będą dostępne bez względu na platformę). Otrzymaliśmy od twórców pozwolenie, zapłaciliśmy za ich pracę, a ich nazwiska zostaną dodane do napisów końcowych” - wyjaśnia Karolina Niewęgłowska z CD Projektu w rozmowie z serwisem PCGamesN.

Precyzując nieco stanowisko, nowości dostępne będą na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S, lecz nie na Nintendo Switch oraz konsolach poprzedniej generacji.

„Jeśli było trzeba, modyfikacje zostały przeprojektowane i zoptymalizowane, a gra dostosowana, by z nimi współpracować” - dodaje Niewęgłowska. „W jednym przypadku deweloper tak wciągnął się w prace nad modem, że ostatecznie po prostu przeprojektował ten aspekt gry”.

Przedstawicielka CD Projektu ostrzega dodatkowo, że aktualizacja Wiedźmina 3 - zaplanowana na 14 grudnia - zmieni część plików, więc niektóre projekty graczy mogą przestać działać i mogą wymagać aktualizacji.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze