Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Turowa strategia BattleTech opóźniona do przyszłego roku

Powrót zasłużonej serii.

Firma Paradox Interactive ogłosiła, że turowa strategia BattleTech - powrót zasłużonej serii po niemal 20 latach - została opóźniona i ukaże się dopiero w przyszłym roku.

Cykl bazuje na założeniach gry bitewnej o tym samym tytule, opublikowanej po raz pierwszy w 1984 roku przez wydawnictwo FASA. Twórca tej produkcji - Jordan Weisman - jest teraz zaangażowany w prace nad nową grą.

Wszyscy lubią mechy

Producenta wspomaga studio Harebrained Schemes, odpowiedzialne za Shadowrun Returns czy Necropolis. Pieniądze pozyskano na Kickstarterze, potwierdzając jednocześnie zainteresowanie fanów - cel na poziomie 250 tysięcy dolarów udało się osiągnąć w... 53 minuty.

Paradox Interactive objęło obowiązki wydawcy dopiero niedawno, bo w maju tego roku.

Nowy BattleTech powraca na PC po niemal 20 latach nieobecności. Pierwsza odsłona cyklu - BattleTech: The Crescent Hawk's Inception - debiutowała w 1988 roku za sprawą studia Westwood, łącząc turową rozgrywkę z elementami RPG, co kontynuowano później w cenionym MechWarrior.

Harebrained Schemes planowało dotychczas, że wyda produkcję w połowie obecnego roku, do czego oczywiście nie doszło.

Podczas zabawy weźmiemy udział w starciach wielkich robotów. Strategia zaoferuje dwa warianty rozgrywki - kampanię fabularną oraz tryb wieloosobowy.

„Wspierający nas fani mówili jasno: nie śpieszcie się, niech gra będzie świetna. Wzięliśmy sobie tę poradę do serca” - zapewnia teraz Weisman.

Zobacz na YouTube

„Wierzymy w zespół Harebrained Schemes i chcemy dać im czas i uwagę, których potrzebują do stworzenia turowej produkcji zasługującej na ten tytuł” - dodaje Fredrik Wester, dyrektor generalny Paradox Interactive.

Dobre wieści są takie, że dostępna dla części użytkowników wersja beta (za 60 dolarów) zostanie zaktualizowana w tym tygodniu o szereg poprawek w balansie, interfejsie i sztucznej inteligencji. Wkrótce później twórcy wprowadzą także tryby sieciowej rywalizacji do przetestowania.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Battletech

PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze