Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Tryb fabularny Star Citizen - Squadron 42 - dopiero w 2017 roku?

Opóźnień ciąg dalszy.

Fani Star Citizen są już przyzwyczajeni do przeróżnych opóźnień związanych z tym tytułem i zapewne nie zdziwią ich wieści, że tryb fabularny gry - Squadron 42 - zadebiutuje najpewniej dopiero w przyszłym roku.

Dotychczas zakładano premierę jeszcze w 2016 r., lecz, jak informuje serwis PCGamesN, powołując się na wywiad przeprowadzony przez niemiecki magazyn GameStar, plany te nie są aktualne.

Co więcej, producent Chris Roberts miał ujawnić, że Squadron 42 może ukazać się dopiero w połowie lub nawet w drugiej połowie 2017 roku.

Deweloper wyjaśnił podobno, że tylko podstawowe treści dla tego trybu (grafika czy misje) będą gotowe w tym roku. Więcej czasu potrzebne będzie na dopracowanie innych elementów, jak sztuczna inteligencja czy system osłon dla zadań ze skradaniem, tworzony w ramach modułu FPS.

Warto przypomnieć, że twórcy z Cloud Imperium Games wywołali pewne kontrowersje związane ze Squadron 42 już w lutym, gdy ogłoszono, że tryb ten będzie dostępny jako osobny tytuł.

Cover image for YouTube videoSquadron 42: Behind the Scenes

Opowieść dla pojedynczego gracza będzie udostępniana do kupienia osobno lub w zestawie, razem z pozostałymi opcjami zabawy w tym kosmicznym symulatorze.

W kampanii Squadron 42 pojawi się sporo znanych nazwisk, jak choćby Gary Oldman, Gillian Anderson, Andy Serkis, Mark Strong, John Rhys-Davies czy Mark Hamill.

Star Citizen to przede wszystkim „symulator życia w kosmosie”. Rozwijać się i zarabiać będzie można na wiele sposobów - zaciągając się do wojska, zostając piratem, zajmując się handlem lub wydobywaniem surowców. Wszystko to w rozległej galaktyce, w towarzystwie innych graczy.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Star Citizen

PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze