Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Torment: Tides of Numenera zaplanowane na IV kwartał przyszłego roku

Prace nad Wasteland 2 dobiegają końca.

Twórcy ze studia inXile entertainment opublikowali aktualizację na temat produkowanych tytułów: Wasteland 2 oraz Torment: Tides of Numenera.

„Słyszeliście zapewne nasze ogłoszenie daty premiery Wasteland 2 pod koniec sierpnia” - napisał na Kickstarterze Kevin Saunders, szef projektu. „Zaczęliśmy już przenosić osoby do prac nad Tormentem i zwiększymy wysiłki wraz z kończeniem zadać w postapokaliptycznej Ameryce.”

„Gdzie stoimy więc z Tormentem? W ostatnim tygodniu naszego Kickstartera ustaliliśmy cel na pierwszą połowę przyszłego roku” - dodał deweloper. „Sukces Wasteland 2 w programie Early Access na Steamie sprawił, że mieliśmy więcej czasu na dopracowanie tej gry, a także więcej czasu na preprodukcję Torment.”

„Jak można się domyślić, pierwsza połowa przyszłego roku nie jest już realistyczna i patrzymy teraz na IV kwartał 2015 r.”

„Rok po zakończeniu Kickstartera na rzecz Torment: Tides of Numenera nadal mamy ponad 80 procent budżetu, jest więc sporo zasobów na produkcję, testy beta i fazę finałową.”

Torment: Tides of Numenera to duchowy następca kultowego RPG Planescape: Torment. Akcja gry rozgrywa się w świecie stworzonym przez Monte Cooka. Producentem kreatywnym jest Colin McComb, twórca oryginału. Gra bazuje na silniku tworzonym przez Obsidian Entertainment na potrzeby Pillars of Eternity.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Torment: Tides of Numenera

PS4, Xbox One, PC, Mac

Wasteland 2

PS4, Xbox One, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze