Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Todd Howard: Fallout 76 to wielki sukces, pomimo licznych problemów

Społeczność milionów graczy.

Todd Howard - główny producent w studiu Bethesda - uważa, że Fallout 76 to udany eksperyment, pomimo licznych problemów podczas projektowania, a następnie po premierze gry.

- Wiedzieliśmy, że debiut Fallout 76 to dopiero początek. Naprawdę się cieszymy, że gra okazała się wielkim sukcesem - powiedział Howard podczas panelu na PAX East 2019.

- Mamy ogromną bazę milionów graczy, którzy dzielą się z nami wrażeniami. Naszym celem jest stworzenie platformy dla fanów marki Fallout. Mamy setki pomysłów, nadchodzi wiele świetnej zawartości - dodał.

Fallout 76 to pierwsza wieloosobowa gra z serii

Howard nie zapomina jednak o problemach, z którymi borykali się zarówno deweloperzy w fazie twórczej, jak i gracze - po premierze.

- Wiedzieliśmy, że na drodze czeka wiele przeszkód i zdecydowanie musieliśmy im stawić czoła. Niektóre z nich były trudniejsze, niż się spodziewaliśmy. To był dla nas zupełnie nowy projekt.

Zobacz: Fallout 76 - Poradnik, Solucja

- Mieliśmy wiele problemów podczas tworzenia Fallout 76 i czasem widać je na ekranie. Mimo że tego nie chcemy - tłumaczy deweloper.

Zobacz na YouTube

Źródło: zapis transmisji na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Fallout 76

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.
Komentarze