Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Titanfall 2 - wzmocnienia

Dodatkowe wspomagacze podczas walki w trybach sieciowych.

Rozgrywka sieciowa w Titanfall 2 jest niemal w każdym aspekcie wyjątkowa. Gwarantuje bowiem rewelacyjne wyważenie, wiele ciekawych trybów, broni oraz niesamowite możliwości. Wszystko to odbywa się na niewielkich mapach, ale gwarantujących ogromną dynamikę starć.

Futurystyczny klimat jest tu bardzo ważny i podkreślany na niemal każdym kroku. Co jednak, jeśli czujemy się niedostatecznie mocni podczas walki i powinniśmy sobie pomóc? Z ratunkiem przychodzi dwanaście typów tak zwanych wzmocnień, które przedstawiamy poniżej.

Pamiętaj jednak, że tylko pierwsze z wzmocnień otrzymujesz na samym początku zabawy. Na resztę musisz zapracować poprzez osiąganie kolejnych poziomów i zdobywanie punktów zasług. Nie przejmuj się jednak - gra dobiera przeciwników na tyle dobrze, że posiadając zaledwie Wzmocnioną broń, nie trafisz raczej na gracza z Multi holopilotem. A przynajmniej nie zdarzy się to zbyt często.


Wzmocniona broń - zwiększ obrażenia zadawane swoją główną i pomocniczą bronią. Odblokowanie: na początku przygody z trybami sieciowymi.

W przypadku domyślnego wzmocnienia, które nabędziesz już podczas pierwszej potyczki w trybie multiplayer, chodzi tylko i wyłącznie o czasowe zwiększenie obrażeń zadawanych przez używane przez ciebie bronie. Wydaje się, że to niewiele, jednak wielu graczy w ferworze walki zapomina o tej prostej pomocy, tracąc tym samym przewagę nad przeciwnikiem. Nie lekceważ zatem potęgi Wzmocnionej broni.


Kleszcze - Pajęczy dron, który wyszukuje wrogów i detonuje się w ich pobliżu. Można go użyć dwukrotnie. Odblokowanie: Poziom 6.

Jeśli przed rozpoczęciem przygody w rozgrywkach sieciowych miałeś okazję ukończyć kampanię pojedynczego gracza w Titanfall 2, na pewno natknąłeś się na niezbyt przyjemne pajęczaki, które po zbliżeniu się wylatują w powietrze, raniąc cię przy tym bardzo mocno. To znakomity dodatek w walce, zwłaszcza w pojedynkach w ciasnych korytarzach, gdzie zauważenie pajęczaków i reakcja na nie są bardzo trudne.


Wieżyczka przeciw pilotom - Automatyczna wieżyczka do zwalczania piechoty. Aktywna 1 minutę. Odblokowanie: Poziom 17.

Kolejny przykład sprzętu, który może być ci znany z trybu fabularnego. To bardzo prosta konstrukcja bazująca na karabinie i czujniku ruchu. Może działać przez zaledwie minutę, ale dobrze przemyślane jej ustawienie na pewno zbierze całkiem niezłe żniwo. Używając tego wzmocnienia nie korzystaj z niego na środku ulicy, ale staraj się raczej umiejscowić je tak, aby wtopiło się w otoczenie.


Hakowanie mapy - Ujawniasz pozycje wrogów członkom swojej drużyny. Odblokowanie: Poziom 23.

Jeśli nie jesteś samotnym strzelcem, a preferujesz pracę zespołową, na pewno ułatwisz potyczki załodze po użyciu tego wzmocnienia. Dzięki niemu drużyna będzie miała wgląd w pozycje najbliższych nieprzyjaciół, co znacznie ułatwi walkę poprzez szybsze lokalizowanie przeciwnika.


Zapasowa bateria - Otrzymujesz dodatkową baterię. Uwaga: W trybie "Piloci kontra piloci" zastąpiona wzmocnioną bronią. Odblokowanie: Poziom 28.

Nic tak nie ratuje życia w grach, jak apteczka. Titanfall 2 jest grą, w której koczowanie za narożnikami budynków jest bezcelowe, gdyż akcja jest zbyt dynamiczna, aby chować się nawet na krótką chwilę. Zamiast tego możesz pomóc wyrzucając apteczkę któremuś z pilotów zasiadających za sterami Tytana.


Zakłócacz radaru - Zakłóć działanie wrogich radarów. Odblokowanie: Poziom 31.

Hakowanie mapy, o którym pisaliśmy dwa akapity wyżej, jest bardzo przydatne, jeśli to my z niego korzystamy. Co jeśli jednaj technologią zainteresował się przeciwnik? Zostaje oczywiście zakłócacz radaru, który niweluje efekty wspomnianego wzmocnienia. Okaże się przydatny podczas niemal każdej potyczki.


Wieżyczka przeciw Tytanom - Automatyczna wieżyczka do zwalczania Tytanów. Aktywna 1 minutę. Uwaga: W trybie "Piloci kontra piloci" zastąpiona wzmocnioną bronią. Odblokowanie: Poziom 34.

Jest to odpowiednik automatycznej wieżyczki przeciw pilotom, z tym że tym razem reaguje na Tytany, skutecznie pozbawiając je energii. Podobnie jak odpowiednik reagujący na ludzi, wieżyczka przeciw mechom może być aktywna tylko przez jedną minutę. Jest jednak dużo skuteczniejsza, gdyż Tytany nie mogą dostać się w każdą część mapy, tak jak mają możliwość piloci.


Pistolet cyfrowy - Namierza pobliskie cele, gwarantując trafienia. Dwa magazynki o pojemności 12 pocisków. Uwaga: Zastępuje broń pomocniczą. Odblokowanie: Poziom 42.

Pistolet cyfrowy, jeśli ukończyłeś kampanię dla pojedynczego gracza, mogłeś poznać w ostatniej misji wątku głównego. Namierza on automatycznie przeciwników, dzięki czemu nie musisz robić tego sam, wystarczy pociągnąć za spust. Aby jednak nie było zbyt łatwo, będziesz posiadał ograniczoną ilość amunicji do tej znakomitej zabawki.


Przewinięcie fazowe - Pilot wykonuje przeskok fazowy do miejsca, w którym niedawno się znajdował. Odblokowanie: Poziom 44.

Doskonały sposób na zmylenie przeciwnika, zwłaszcza po tym, gdy popełniliśmy błąd i nasze życie jest zagrożone. Jest to dość trudne do wykorzystania wzmocnienie, jednak po regularnych ćwiczeniach będziesz mógł wykorzystać jego możliwości w pełni.


Spis treści: Titanfall 2 - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Titanfall 2 - gra w sieci, multiplayer - jak zacząć?

- Titanfall 2 - Tytany, uzbrojenie i statystyki

- Titanfall 2 - tryby gry: Wyniszczenie, Łowy

- Titanfall 2 - tryby gry: Obrona umocnień, Do ostatniego Tytana

- Titanfall 2 - tryby gry: Piloci kontra piloci, Koloseum

- Titanfall 2 - tryby gry: Walka o flagę, Każdy na każdego


Twarda osłona - Wzmocniona tarcza energetyczna wielkości pilota. Odblokowanie: Poziom 46.

Nie tylko za sterami Tytana można korzystać z osłon niwelujących ataki nieprzyjaciół. Wzmocnienie te jest dostępne dopiero po osiągnięciu 46 poziomu rozwoju, ale po jego pozyskaniu na pewno nie będziesz się z nim rozstawał. Tarcza pozwala wybrnąć z nawet najbardziej beznadziejnych sytuacji i sprawdza się lepiej od najlepszych broni.


Multi holopilot - Akywujesz grupę hologramów, które dezorientują wroga. Odblokowanie: Poziom 48.

Jeśli wcześniej nie zdarzyło ci się pomyśleć o klonowaniu samego siebie, warto pomyśleć chociaż o cyfrowym duplikacie swojego alter ego w grze. Z poziomu przeciwnika twoje hologramy będą sprawiać wrażenie prawdziwego wroga, dzięki czemu twój nieprzyjaciel zmarnuje tylko niepotrzebnie sporo amunicji, a jednocześnie odwróci swoją uwagę od prawdziwego zagrożenia.


Rzut kostką - Użyj, aby otrzymać losowe wzmocnienie. Odblokowanie: Poziom 50.

Coś dla hazardzistów. Wzmocnienie jest dostępne dopiero od osiągnięcia pięćdziesiątego poziomu i ma w sobie dużo losowości, jednak nie korzystając z niego nie musisz obawiać się, że otrzymasz jakiś wyjątkowo słaby bonus. Zazwyczaj są to wzmocnienia bardzo mocne, ale lokowane w przypadkowych miejscach. Lepiej jest zatem świadome używanie wzmocnień w zależności od aktualnych potrzeb.

Komentarze