Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Titanfall 2 - BT-7274

Zdobywamy baterie do naszego Tytana i zasiadamy za jego sterami po raz pierwszy.

Po małej katastrofie zostaniesz rzucony wprost na front. Po krótkim filmiku wprowadzającym wypełzniesz na zewnątrz, gdzie za pomocą karabinu maszynowego będziesz przedzierał się przez kolejne zastępy wrogów. Na początku nie musisz się niczym przejmować, twoi sojusznicy będą obecni tuż obok.

Każdy będzie starał się pozbyć zagrożenia, przez co początek zadania będzie nieco ułatwiony. Jeśli jednak nie czujesz się zbytnio na siłach, aby stać na pierwszej linii frontu, trzymaj się nieco z tyłu i korzystaj z osłon, ale cały czas staraj się wspomagać kolegów swoim ostrzałem.


Ucieczka z miejsca katastrofy

Podążaj cały czas za żółto-białym znacznikiem, który informuje cię o lokalizacji aktualnego celu zadania. Przedzierając się stopniowo do przodu możesz napotykać większe grupy przeciwników, w stronę których warto jest rzucić granat, dzięki czemu nie zmarnujesz niepotrzebnie amunicji.

Skupisko czerwonych światełek oznacza, że musisz posłać w ich stronę jak najszybciej ładunek wybuchowy. Oszczędzi ci to strzelania.

Podążaj dalej, przebijając się przez kolejne, niewielkie grupy przeciwników. W końcu trafisz na walkę Tytanów. Na szczęście zdołasz się ukryć, po czym obejrzysz krótki przerywnik filmowy. Jakimś cudem nie zostałeś zauważony, choć po nastaniu dnia poznasz inny rodzaj zagrożenia - dzikie zwierzęta. Po opanowaniu zagrożenia podejdź do zmaltretowanego mecha, przy którym znajduje się kapitan Lastimos. Podejdź do niego i porozmawiaj.

Mężczyzna doznał poważnych raz i nie będziesz mu w stanie pomóc. Jego ostatnią wolą będzie przejęcie przez ciebie jego Tytana. Po zorganizowaniu szybkiego pochówku staniesz się automatycznie pilotem, choć przejęcie sterów mecha nie będzie natychmiastowe. Musisz pójść na poszukiwania źródeł mocy, czyli dodatkowego zasilania.


Zdobycie naładowanych baterii do Tytana

Podążając za kolejnymi znacznikami misji będziesz musiał przeskakiwać pomiędzy skalnymi platformami lub przebiegać po ścianie. Są to elementy, których nauczyłeś się w samouczku. Czasami jednak, gdy nie będziesz miał pomysłu na to, co zrobić dalej, poczekaj na zbadanie terenu przez twój system.

Możesz skorzystać z opcji ducha niemal za każdym razem, gdy uznasz, że nie masz pomysłu na przebrnięcie przez fragment mapy.

Dzięki temu, po przyciśnięciu wyświetlonego na ekranie przycisku, zauważysz ducha pokazującego ci sposób pokonania danego obszaru. Jest to ułatwienie, dzięki którym nigdy nie zgubisz się na danym etapie. Dotarcie do pierwszej baterii będzie jednak bardzo proste. Okaże się, że jedna nie wystarczy, dlatego będziesz zmuszony kontynuować wędrówkę.

W pewnym momencie dotrzesz do etapu z półkami skalnymi przy wodospadach. Na pewno szybko usłyszysz okolicznych nieprzyjaciół. Możesz pozbyć się ich po cichu, używając walki wręcz. Warto stosować tę taktykę na słabszych wrogach, aby nie marnować amunicji. Ułatwieniem będzie też włączenie pola maskującego, czyli niewidzialności przez kilka sekund.

Przebiegając po kolejnych ścianach i przeskakując nad przepaściami, trafisz w pewnym momencie na jaskinię, po której latać będą uzbrojone roboty. Kilka celnych strzałów z dowolnej broni powinno załatwić sprawę. Na końcu tej samej jaskini zauważysz skrzynie z bronią, a konkretnie karabinami snajperskimi. Warto jest użyć ich na znajdujących się w oddali wrogich strzelcach wyborowych.

Skrzynia z inną od posiadanej broni zawartością nigdy nie jest ustawiona przypadkiem. Jeżeli zauważysz leżący karabin wyborowy, najprawdopodobniej ci się zaraz przyda.

W końcu dotrzesz do wraku statku kosmicznego, w którym po pokonaniu kilku prostych korytarzy, zauważysz kolejną baterię. Po jej podniesieniu, czeka cię dość szybka droga do Tytana kapitana Lastimosy. Zanim jednak to nastąpi, będziesz musiał uporać się z grupą przeciwników na zewnątrz. Po zainstalowaniu baterii przeprowadzisz krótki dialog z Tytanem. Mech poprosi cię o zdobycie ostatniego ogniwa.

Podążaj kolejnymi wąwozami i półkami skalnymi, aż dotrzesz do sporych rozmiarów bazy nieprzyjaciela. Możesz tam zjechać po lince i postawić na otwartą walkę, ale jeśli nie pozbyłeś się do tej pory karabinu snajperskiego, rozpraw się z nieprzyjaciółmi z bezpiecznej odległości.


Spis treści: Titanfall 2 - Poradnik, Solucja

Następnie: Titanfall 2 - Krew i rdza

Zobacz też: Titanfall 2 - Hełmy pilotów: Tor przeszkód, BT-7274


Twoim celem jest dotarcie do pomieszczenia, na którego ścianach znajdują się liczby 52. Możesz spodziewać się tam dość skutecznego oporu, który powinien osłabnąć po celnych rzutach kilkoma granatami. Podążaj dalej, do kolejnych wnętrz, skąd wespniesz się do następnych włazów w suficie i półkach, po których będziesz się wspinał. Jeszcze kilka kroków i zdobędziesz ostatnią baterię.

Choć baza na pierwszy rzut oka robi nieliche wrażenie, opór nie będzie należał do największych.

Po zdobyciu ostatniego ogniwa wyskocz przez otwór w podłodze i zmierzaj do swojego Tytana. Zanim zainstalujesz część, oczyść teren wokół z latających robotów i piechoty nieprzyjaciół. Gdy bateria znajdzie się na swoim miejscu, wsiądziesz do machiny, która połączy się z nowym pilotem.

Raz jeszcze spotkasz się z oporem, przy okazji którego przetestujesz podstawowe uzbrojenie mecha, między innymi działa i tarczę wirową. Idź naprzód, gdzie spotkasz wrogiego Tytana. Potyczka będzie jednak symboliczna i niewymagająca.

Read this next