Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Order: 1886 i Borderlands Collection - reklamy z finału Super Bowl

Gra Madden trafnie wytypowała wynik.

Finał rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego NFL nieodzownie wiąże się z reklamami, emitowanymi podczas meczu. W tym roku nie zabrakło także gier wideo - zaprezentowano spoty dla The Order: 1886 i Borderlands: The Handsome Collection.

Ten pierwszy materiał trwa niewiele ponad 30 sekund i obejmuje kilka dynamicznych - zarówno nowych, jak i znanych - scen z produkcji Sony.

Tymczasem Gearbox Software postawiło na nieco inną reklamę, skupiając się na zdalnie sterowanym Claptrapie, dodawanym do kolekcjonerskiej edycji gry.

Jak co roku, Electronic Arts symulowało finał w grze Madden NFL. Jak się okazało, tym razem prognozy były wyjątkowo trafne, a tytuł przewidział dokładny wynik 28-24, a nawet rodzaj zagrywki w zwycięskim podaniu.

The Order: 1886 ukaże się 20 lutego na PlayStation 4. Borderlands: The Handsome Collection zmierza także na Xbox One - 27 marca. To zbiorcze wydanie Borderlands 2 oraz Borderlands: The Pre-Sequel.

Cover image for YouTube video
Cover image for YouTube videoHyperion CL4P-TP Big Game Unfinished Commercial

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze