Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Medium zwróciło już koszty produkcji i marketingu

W jeden dzień po premierze.
  • W jeden dzień po premierze zwróciły się koszty produkcji i marketingu The Medium
  • Nie ujawniono jednak dokładnej liczby sprzedanych kopii gry

W wystosowanym komunikacie Bloober Team poinformowało, że pokryto już koszty produkcji i marketingu The Medium.

Zobacz: The Medium - Poradnik, Solucja

Gra zadebiutowała w miniony czwartek, a oświadczenie opublikowano wczoraj - to oznacza, że wspomniany wynik osiągnięto w zaledwie jeden dzień od premiery. Nie przedstawiono jednak dokładnych danych na temat sprzedaży i wygenerowanych przychodów.

Nie jest to jasne, ale niewykluczone, że wpływ na rezultat miała umowa z Microsoftem. The Medium od dnia debiutu dostępne jest bowiem w abonamencie Xbox Game Pass - z pozycją mogą zapoznać się subskrybenci na PC i Xbox Series X/S.

Najnowsza produkcja krakowskiego studia Bloober Team opowiada o losach Marianny - tytułowego medium, które potrafi zwiedzać świat duchów. Rozgrywka opiera się na jednoczesnej eksploracji dwóch wymiarów: prawdziwego i alternatywnego.

Jeżeli gracie w The Medium i natknęliście się na problemy, możecie zajrzeć do naszego poradnika.

O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze