Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Division - Misje poboczne, cz. 6 (Flatiron District)

Zadnia dodatkowe - Ratunek: Cywile z Flatiron, Naprawa przekaźnika: Flatiron, Zrzut: Leki antywirusowe we Flatiron, Zlecenie: Wielki G.

Poniżej znajdziesz opis zadań występujących w dystrykcie Flatiron. Liczba z poprzedzającą ją znakiem „#" oznacza dany numer na mapie i odnosi się do miejsca rozpoczęcia danej misji pobocznej - np. „#2" oznacza miejsce rozpoczęcia zadania w punkcie „2" na mapie. Misje poboczne pojawiają się na mapie po rozmowie z oficerem JTF stacjonującym w kryjówce danego dystryktu.

Mapę możesz powiększyć lub pobrać na dysk.


#1 Ratunek: Cywile z Flatiron

Aby rozpocząć misję poboczną skieruj się do punktu #1 na mapie. Twoim celem będzie uwolnienie dwóch grup cywilów. Najpierw udaj się na stację metra. Po wejściu na peron znajdź zasłonę i rozpraw się z przeciwnikami po drugiej stronie torów - w pierwszej kolejności staraj się eliminować rywali z granatmi.

Po oczyszczeniu obszaru przejdź na peron po drugiej stronie i otwórz drzwi z prawej, dzięki czemu uwolnisz cywili. Wyjdź ze stacji i skieruj się do oficera JTF. Po rozmowie z nim udajcie się z sojusznikami do zaułka, gdzie rozpocznie się walka z kolejną grupą bandytów (obrazek powyżej). W pierwszej kolejności postaraj się ustrzelić snajpera na górze, a potem kolejnych rywali.

Po walce wskocz na dach ciężarówki, a z niej na przylegający do niej budynek. Następnie będziesz musiał dostać się do położonego wyżej generatora. Dotrzesz tam przez mieszkania, do których wejdziesz przez okno z lewej (obrazek powyżej). Po uruchomieniu generatora odeprzyj wrogi atak (uważaj na snajpera) - najlepiej bronić się z góry. Kiedy rozprawisz się z rywalami zejdź na dół i wciśnij przycisk na prawo od bramy, dzięki czemu uwolnisz drugą grupę cywili i ukończysz misję.


#2 Naprawa przekaźnika: Flatiron

W celu rozpoczęcia tej misji pobocznej skieruj się do punktu #2 na mapie. Wejdź do budynku przed którym stoi tablica z napisem „Sale", po czym skieruj się po schodach na piętro i wejdź do pomieszczenia z prawej. Wciśnij przycisk i rusz przed siebie kierując się na dach, gdzie załatw kilku wrogów z lewej (uważaj na snajpera na podwyższeniu).

Następnie wejdź na dach małej budki (obrazek powyżej) z prawej, stamtąd przejdź na balkon i udaj się w prawo. Przejdź przez pomieszczenia i przeskocz przez okno z prawej. Wejdź na dach z lewej i aktywuj antenę.

Na placu za tobą pojawi się kilku opancerzonych wrogów, w tym jeden snajper (obrazek powyżej). Wspomóż się np. wieżyczką i wykończ ich z góry, eliminując jednego po drugim. Kiedy skończysz zejdź na dół i uruchom zasilanie korzystając z żółtego generatora z lewej.


#3 Zrzut: Leki antywirusowe we Flatiron

Aby rozpocząć misję udaj się do punktu #3 na mapie w dystrykcie Flatiron. Na miejscu natkniesz się na pierwszy zrzut, który musisz obronić przed przeciwnikami. Kiedy to uczynisz znacznikiem zostanie zaznaczony kolejny, do którego zacznij szybko się kierować.

Odeprzyj kolejną partię wrogów (obrazek powyżej), po czym ruszaj do następnego atakowanego zrzutu. W sumie musisz obronić sześć takich miejsc - do niektórych będziesz wracał kilkukrotnie.


#4 Zlecenie: Wielki G

W celu rozpoczęcia zadania musisz skierować się do punktu #4 na mapie w dystrykcie Flatiron. Obejdź wskazany przez znacznik misji budynek i zlokalizuj linkę, po której dostań się na dach bloku.

Na górze ukryj się za osłoną i z zaskoczenia zacznij atakować przeciwników - najlepiej jeśli udałoby ci się kilka razy trafić w głowę pierwszego zastępcę Wielkiego G (obrazek powyżej). Kiedy rozpocznie się właściwa walka wyeliminuj zwykłych rywali, a potem dobij zastępcę. Po ukończeniu pojedynku wejdź na kolejny dach korzystając z drabiny z prawej strony lokacji. W trakcie drogi uważaj przy małych schodach na ładunek wybuchowy leżący pod ścianą z lewej - możesz go zniszczyć strzelając w niego.

Na miejscu czeka cię podobny do poprzedniego pojedynek - ponownie załatw mniejszych rywali oraz kolejnego zastępcę bossa, który będzie rzucał w ciebie granatami. Po o czyszczeniu terenu przez drzwi z lewej wyjdzie Wielki G w towarzystwie mniejszych rywali (obrazek powyżej).

Przede wszystkim postaraj się, jak najszybciej wyeliminować mniejszych rywali (przydadzą się granaty i snajperka) i nie wychodzić na otwartą przestrzeń. Wielki G posiada lekki karabin maszynowy i granaty, więc gdyby wykurzył cię tymi ostatnimi zza osłony, to szybko znajduj następną kryjówkę. Kiedy zostanie na placu boju sam, to najlepiej obrać za kryjówkę jakiś wolno stojący obiekt i ganiać się z przeciwnikiem wokół niego (obrazek powyżej). Kiedy ruszy w prawo, ty obejdź go z lewej, strzel kilka razy w głowę i znów rozpocznij zabawę w kotka i myszkę. Oczywiście warto się przy tym wspomagać na przykład granatami czy wieżyczkami.

Następnie: The Division - Misje poboczne, cz. 7 (Gramercy)

Powrót do spisu treści: The Division - Poradnik, Solucja

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Tom Clancy's The Division

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.

Komentarze