Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Tegoroczna edycja Warsaw Games Week z rekordem frekwencji

Pomimo skrócenia o jeden dzień.

Tegoroczna - trzecia - edycja imprezy Warsaw Games Week pobiła rekord frekwencji. W ciągu ubiegłego weekendu hale targowe odwiedziło 33,7 tysiąca osób.

W ubiegłym roku wydarzenie trwało cztery dni, notując 24,3 tys. osób. Tym razem WGW było o jeden dzień krótsze, co - jak widać - nie wpłynęło negatywnie na zainteresowanie.

Impreza już trzeci rok z rzędu odbyła się w budynkach EXPO XXI w Warszawie, zajmując - także rekordową - powierzchnię wystawienniczą, na poziomie 12 tysięcy m2.

Nowością było połączenie Warsaw Games Week z LifeTube Video Fest, na którym można było spotkać twórców koncentrujących się na serwisie YouTube, w cenie jednego biletu.

W gronie 37 wystawców znalazły się firmy, takie jak Activision, Cenega, Imgn.pro, Muve, Nintendo, Seagate, Sony Interactive Entertainment Polska czy Ubisoft.

Wśród gier nie zabrakło największych nadchodzących i wydanych już hitów, jak Assassin's Creed Origins, Call of Duty: WW2, Far Cry 5, Forza Motorsport 7, Gran Turismo Sport, Wolfenstein 2: The New Colossus. Microsoft przywiózł też konsole Xbox One X.

Odwiedzający mogli ponadto kibicować w licznych turniejach, w tym Mistrzostwach Polski w grach Rainbow Six Siege (wygrał Sawdust Team, pokonując The Unknowns) oraz Tekken 7 (w finale Devil pokonał Pychu).

Zdjęcia z imprezy znaleźć można w naszej galerii.

Nie podano jeszcze szczegółów na temat przyszłorocznych planów, lecz można chyba zakładać, że Warsaw Games Week powróci po raz czwarty.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze