Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Techland: blokowanie modów do Dying Light na PC wynikiem pomyłki

Wsparcie zostanie przywrócone.

Jak informowaliśmy już w sobotę, najnowsza aktualizacja Dying Light na PC miała pewien „efekt uboczny” - zablokowanie możliwości tworzenia własnych modyfikacji. Techland zapewnia, że doszło do pomyłki, a wsparcie dla modów zostanie wkrótce przywrócone.

Dachowe zombie to najgorszy gatunek

Jedna ze zmian w patchu to „zablokowanie oszustw wynikających z modyfikowania zawartości plików gry”. Część użytkowników uznała taki krok za próby ograniczenia dostępu do gry dla twórców modyfikacji.

Teraz deweloperzy przyznają, że celem było zablokowanie oszustw, ale jedynie w trybie sieciowym Be the Zombie, gdzie gracze mogą wcielić się w zombie i atakować innych posiadaczy gry. W wyniku pomyłki ograniczono jednak dostęp także do plików kampanii pojedynczego gracza.

„Tworzenie blokad dla twórców modów nigdy nie było naszym zamiarem” - zapewnia Techland w oświadczeniu dla serwisu Gamespot. „Pracujemy nad szybką łatką, które ponownie umożliwi wprowadzanie popularnych zmian, jednocześnie uniemożliwiając oszukiwanie w sieci.”

„Zawsze wspieraliśmy społeczność twórców modyfikacji i uwielbiamy patrzeć, jak nasze tytuły zmieniają się przez działania graczy” - czytamy dalej. „Dużą częścią sukcesu Dead Island była właśnie pasja i kreatywność twórców modów. Chcemy tego samego dla Dying Light.”

Deweloperzy nie odnieśli się jednak do drugiego problemu. Przypominamy: organizacja Entertainment Software Association, której członkiem jest Warner Bros. - wydawca gry - wysłała prośbę o usunięcie jednego z modów z serwisu hostingowego.

Wydaje się, że za ten krok odpowiadał jednak właśnie wydawca, a nie producenci z Techlandu. Możliwe, że i tu mamy do czynienia z pomyłką.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Dying Light

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze