Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Szef Ubisotu wyjaśnia, dlaczego Rayman Legends trafi na więcej platfom sprzętowych

Początkowo planowano jedynie wersję na Nintendo Wii U, ale „sprzedaż byłaby zbyt niska”.

Szef Ubisoftu, Yves Guillemot broni decyzji o przesunięciu premiery Rayman Legends i wydaniu gry na więcej platform sprzętowych.

W rozmowie z serwisem GamesBeat menedżer stwierdził, że sprzedaż jedynie na Wii U byłaby po prostu zbyt niska, dlatego zdecydowano się wydać grę także na PlayStation 3, PS Vita i Xboksa 360.

- Zauważaliśmy, że wersja Wii U nie sprzeda się w wystarczającej liczbie - wyjaśnia Guillemot. - Gra będzie fantastyczna i nie chcieliśmy postawić twórców w sytuacji, w której gra jest wspaniała, ale słabo się sprzedaje.

- Zdecydowaliśmy, że musimy wydać grę na więcej platform, by gracze mogli sprawdzić tytuł na urządzeniach, które posiadają. Potrzebowaliśmy też więcej czasu na ulepszenie edycji Wii U i przygotowanie innych wersji konsolowych.

Fani nie byli zadowoleni z takiej decyzji wydawcy. W proteście graczy wziął udział nawet Michel Ancel, twórca postaci Raymana. W ramach zadośćuczynienia Ubisoft opublikował za darmo tryb Wyzwań na Wii U, jako samodzielną aplikację.

- Myślę, że to była dobra decyzja, dla graczy i twórców - dodaje Guillemot. - Moim obowiązkiem jest upewnienie się, ze zespół jest zadowolony z jakości produkcji i jej zasięgu. Jakość jest teraz odpowiednia, bo deweloperzy dostali więcej czasu. Poszerzyli możliwości gry. Jest dużo więcej zawartości. To będzie jeden z naszych najlepszych tytułów.

Rayman Legends ukaże się 30 sierpnia na PlayStation 3, Wii U, Xbox 360 i PS Vita.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze