Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Szef Cryteka zapewnia, że Ryse: Son of Rome nie wygląda gorzej w 900p

„Bez kompromisów!”

Microsoft potwierdził niedawno, że Ryse działa na Xbox One w rozdzielczości 900p, a nie jak wcześniej podejrzewano, w pełnym 1080p. Cześć graczy sugerowała nawet, że pomiędzy prezentacjami na E3 i Gamescomie doszło do obniżenia jakości grafiki, wskazując na szczegółowość modeli głównego bohatera, która zmniejszyła się z 150 tys. do 85 tys. polygonów.

Cevat Yerli, szef Cryteka zapewnił na Twitterze, że oprawa graficzna nadal jest na najwyższym poziomie.

„To był nasz wybór. 150 tys. z LOD lub stabilne 85 tys. bez LOD. Ta druga opcja oznacza lepszą jakość!” - napisał. LOD to level of details, czyli efekt wczytywania kolejnych warstw szczegółów, bazując na odległości od obiektu.

„Całość wygląda lepiej niż na E3! Cienie są głębsze, bardziej realistyczne. Elementy zbroi Mariusa dynamicznie się poruszają. I nie tylko!”

„Ryse działa w 1600×900 dla lepszej optymalizacji. Jest tak samo jak na E3! Bez zmian, bez kompromisów!”

Jeden z użytkowników Twittera zapytał menedżera, czy w przypadku pracy na PS4 napotkano by podobne przeszkody.

„Tak, ale nie chodzi o przeszkody. Chodzi o wydajność. Nie ma żadnych widocznych gołym okiem różnic, ponieważ ostatecznie obraz wyświetlany jest w 1080p.”

Poniżej porównanie prezentacji z E3 i Gamescomu. Według szefa Cryteka wprowadzono zmiany na lepsze.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Ryse: Son of Rome

Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze