Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Szanse na nową odsłonę Legacy of Kain wynoszą „50 procent”

Prawa posiada Square Enix.

Odpowiedzialne za serię Legacy of Kain studio Crystal Dynamics przyznaje, że istnieją szanse na przygotowanie kolejnej odsłony serii, choć nie są one zbyt duże.

Starszy projektant Michael Brinker zajmuje się obecnie Rise of the Tomb Raider, ale dziennikarz serwisu Finder zapytał producenta o cykl z wampirami w roli głównej.

- Szanse wynoszą 50/50 - przyznał, posługując się popularnym głównie w USA zwrotem, mówiąc o ewentualnej kontynuacji. - Wewnątrz studia są deweloperzy, którzy bardzo chcieliby stworzyć taką grę.

- To interesujące, ponieważ gracze spoglądają na naszą historię czy produkowane przez nas serie i zauważają, że posiadamy pewne słynne licencje.

Należące obecnie do Square Enix studio powstało w 1992 roku, odpowiadając między innymi za cykl platformówek Gex, wspomniane Legacy of Kain czy właśnie Tomb Raider - po przejęciu obowiązków od Core Design w 2004 roku.

- Gracze zastanawiają się więc: „gdzie oni są i czym się zajmują?” - kontynuuje Brinker. - Cóż, nieustannie rozważamy różne koncepty i rozmawiamy o pomysłach. Szanse wynoszą 50/50.

Najnowsza odsłona serii to darmowa, sieciowa gra akcji Nosgoth, dostępna obecnie w programie Early Access na Steamie. Za ten tytuł odpowiada jednak Psyonix, a gracze oczekują zapewne „pełnoprawnej”, fabularnej gry akcji od Crystal Dynamics.

Ostatnia produkcja tego typu to Legacy of Kain: Defiance z 2003 roku. Na początku tego roku informowaliśmy także o anulowanym Legacy of Kain: Dead Sun. Ta gra miała rzekomo trafić na PlayStation 4 jako tytuł startowy.

Cover image for YouTube videoLegacy of Kain: Dead Sun (32min HD video of the cancelled successor to Soul Reaver)

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze