Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Studio Red 5 zwalnia 10 procent pracowników przed premierą MMO Firefall

Zawieszono prace nad trybem gracz kontra gracz.

Studio Red 5 z Kalifornii zdecydowało się zwolnić 10 procent pracowników wkrótce przed premierą MMO Firefall.

Najwięcej osób zwolniono w wewnętrznym oddziale odpowiedzialnym za internetową telewizję Stage 5 TV, a szef studia zapewnia, że prace nad grą w żaden sposób nie ucierpią.

„Firefall dojrzewa, musimy więc przeznaczyć więcej zasobów na strategię i wsparcie gotowego produktu” - napisał w oświadczeniu Mark Kern, zarządzający Red 5.

Menedżer poinformował także, że zdecydowano się na razie nie wprowadzać w Firefall potyczek gracz kontra gracz, a twórcy pracują obecnie nad nowym, lepszym rozwiązaniem tego trybu.

„Nasza ostatnia próba to tryb czysto eSportowy - Jetball. Może i jest bardzo interesujący, ale wymaga dużych umiejętności i nie przyciąga zbyt wielu graczy.”

„Przemyślimy więc wszystkie rozwiązania, by zaoferować jak najlepszy tryb gracz kontra gracz, interesujący dla wszystkich użytkowników” - dodaje Kern, nie podając jednak żadnych ram czasowych.

Strzelanka MMO Firefall znajduje się obecnie w fazie otwartych testów beta. Pełna wersja powinna ukazać się jeszcze w tym roku. Odpowiedzialne za produkcję studio Red 5 zostało założone przez kilku byłych deweloperów World of Warcraft, którzy planują przenieść część pomysłów do gatunku strzelanek.

Cover image for YouTube video

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Firefall

PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze