Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Stray - rozdział 6, Slumsy cz. II: kable, detergent, ponczo

Skomplikowana droga do naprawy nadajnika.

Szósty rozdział Stray to ponowne odwiedziny Slumsów. Twoim nadrzędnym celem jest naprawa nadajnika, co będzie jednak wymagało zrobienia wielu innych rzeczy.


Na tej stronie:


Seamus, kod w mieszkaniu i sekretny pokój Doca

  • Będąc w mieszkniu Momo, przeczytaj notatkę, którą zostawił kotu. Okaże się, że Momo czeka w barze.
  • Bar znajduje się zaraz przy głównym placu slumsów - niedaleko Strażnika, handlarza, muzyka itp.
  • Idź za Momo i obejrzyj scenkę. Gdy wyjdzie z baru, ponownie za nim idź. Wejdź przez dziurę do mieszkania Seamusa i pokaż mu notatnik Doca, który przed chwilą dostałeś.
  • Zrzuć obrazek na ścianie, by znaleźć panel na kod.
  • Idź wzdłuż szafki, by za ostatnim obrazem znaleźć podpowiedź odnośnie kodu: „Czas pokaże”. Kod do panelu to 2511. Poznasz go, patrząc na zegary na ścianie.
  • W ukrytym pomieszczeniu wejdź na szafkę po lewej i zrzuć pudełko. W środku będzie nadajnik. Twoim zadaniem jest jego naprawa.

Naprawa nadajnika, kable, superdetergent, ponczo

Uwaga: poniższe „zadanie” można wykonać niemal w całości jeszcze w 4. rozdziale, a więc I części Slumsów.

Jedyną osobą, która może naprawić nadajnik, jest programista Elliot. Aby ci pomógł, musisz jednak wykonać sporo innych czynności.

  • Na dachach, niedaleko miejsca, w którym rozpocząłeś eksplorację Slumsów, znajdziesz dwa roboty podające sobie puszki z farbą.
  • Podejdź do tego niżej i przestrasz go miauknięciem, gdy będziesz miał okazję. Robot upuści farbę, która narobi bałaganu poniżej.
  • Zejdź teraz tam, gdzie na dole rozlała się farba. Miń robota sprzątającego plamę i wejdź do pralni.
  • Zaraz przy wejściu znajdziesz Superdetergent spirytusowy. Zbierz go.
  • Idź do handlarza - znajduje się on na lewo od „początku” slumsów, gdzie zaczynałeś eksplorację. Kup od niego kable elektryczne w zamian za Superdetergent spirytusowy.
  • Udaj się do Babci - znajduje się na poziomie ziemi, obok znaku przedstawiającego babcię (jeżeli masz problemy ze znalezieniem tego miejsca, podążaj za drogowskazami). Daj Babci kable elektryczne, a zrobi z nich ponczo.
  • Wejdź teraz do budynku niedaleko babci - przez drzwi ze schematem. Podrap w nie pazurami, a potem wejdź do środka, gdy robot je otworzy.
  • Wejdź na górę, gdzie znajdziesz robota o imieniu Elliot. Podaruj mu ponczo od Babci.
  • Teraz przekaż Elliotowi zepsuty nadajnik. Robot naprawi przedmiot.
  • Wróć do mieszkania Seamusa i daj mu nadajnik. Potem podążaj za nim, a gdy otworzy drzwi, przejdź przez nie.

Po chwili rozpocznie się kolejny rozdział przygody.

Następnie: Stray - rozdział 7, Ślepy zaułek: defluksor, Doc

Spis treści: Stray - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Stray - rozdział 5, Dachy: zurki w klatkach, winda

O autorze

Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Komentarze