Sprawdź, jak Monster Hunter Wilds zadziała na twoim PC. Oficjalny benchmark dostępny na Steamie
Są też nowe informacje o becie.
Capcom opublikował na Steamie oficjalne narzędzie pozwalające przetestować, jak nasz komputer poradzi sobie z Monster Hunter Wilds.
Po uruchomieniu pobranego programu należy przeczekać trwającą dosyć długo (nawet kilka minut) optymalizację danych. Następnie należy wybrać wersję językową i kliknąć opcję „Test wydajności” w menu.
Rozpocznie się scenka z intra gry, a następnie benchmark uruchomi renderowane w czasie rzeczywistym fragmenty rozgrywki z eksploracją pierwszej lokacji dostępnej w Monster Hunter World. Na końcu aplikacja poinformuje nas, jak poradziła sobie nasza konfiguracja i jaką średnią liczbę FPS udało się osiągnąć.

Jeśli wynik nas nie zadowala, możemy wrócić do menu głównego i wybrać inne ustawienia graficzne, a następnie uruchomić benchmark ponownie. Można choćby sprawdzić, jak dużą rolę odgrywa w przypadku gry Capcomu technologia DLSS. Przy okazji warto też zwrócić uwagę, że deweloperzy zaktualizowali wymagania sprzętowe.
Nowości w drugiej becie
Twórcy poinformowali także o zawartości nadchodzącej otwartej bety. Pierwotnie zapowiadano, że otrzymamy te same zadania, co w przypadku jesiennych testów - jednak Capcom przygotował dla fanów niespodziankę.
Rozpoczynająca się 7 lutego beta pozwoli zmierzyć się z dwoma nowymi potworami: Arkveldem i Gypcerosem. Ten pierwszy jest jednym z największych wyzwań i istotnym elementem fabuły w pełnej wersji. Testy potrwają przez cztery dni, a kolejna otwarta beta - z tymi samymi misjami - zacznie się 14 lutego. Uczestnicy otrzymają w nagrodę drobne elementy kosmetyczne do wykorzystania w grze.
Opublikowano też nowy zwiastun Monster Hunter Wilds. Materiał to prezentacja nieujawnionej do tej pory lokacji - mroźnego obszaru Iceshard Cliffs.
Najnowsza odsłona popularnej serii od Capcomu debiutuje 28 lutego. Ukaże się na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X oraz S. Gra akcji króluje na listach życzeń na Steamie.
Wilds wprowadza spore zmiany, oferując największe w historii cyklu obszary, brak konieczności powrotu do bazy po wykonaniu celu misji, a także możliwość szybkiej zmiany oręża - drugą broń przechowywać będziemy na wierzchowcu.