Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Spojrzenie na system tworzenia postaci w Elite: Dangerous

Prawie jak RPG.

Zgodnie z zapowiedziami, kosmiczny symulator Elite: Dangerous pozwoli wkrótce zmienić wygląd prowadzonego pilota. Odpowiedzialne za grę studio Frontier Developments zaprezentowało nowy system w akcji.

Deweloperzy przeprowadzili niedawno obszerną transmisję na żywo, obejmującą niemal godzinę materiału (poniżej). Pokaz dotyczył nadchodzącej aktualizacji, oznaczonej numerem 2.3.

Kluczowe momenty z funkcją o nazwie Commander Creator zaczynają się od 8:30 i trwają niemal pół godziny:

Cover image for YouTube videoOn the Horizon - 2.3 The Commanders Beta Livestream Part 1

Gracze mogą zmienić wiek swojego Dowódcy, jego strój, ciało oraz głowę. Opcji jest całe mnóstwo, a całość przypomina rozbudowane edytory z produkcji RPG, więc każdy powinien znaleźć twarz dla siebie. Są też brody.

Elite: Dangerous stawia na widok z perspektywy pierwszej osoby, więc stworzonego dzieła zapewne nie będziemy oglądać zbyt często podczas samotnych lotów. Sam Commander Creator także obsługujemy w FPP, obserwując holograficzne odzwierciedlenie postaci.

Szansą na częstsze oglądanie pilota i załogi będą nowe ujęcia kamery, także wprowadzane w aktualizacji 2.3. Będziemy mogli swobodnie podglądać załogę podczas eksploracji kosmosu, więc pomysł kreatora wyglądu nabiera większego sensu.

Załogę? - zapytacie. Tak, opisywana łatka wprowadzi bowiem oczekiwaną możliwość współpracy kilku graczy w ramach jednej kosmicznej jednostki latającej.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Elite: Dangerous

PS4, Xbox One, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze