Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Skyrim, Doom i Fallout 4 z datami premier dla wersji VR

Fallout 4 tylko na Vive.

Bethesda ujawniła daty premier dla trzech projektów przygotowywanych z myślą o sprzęcie rzeczywistości wirtualnej.

  • Fallout 4 VR - premiera 12 października i HTC Vive,
  • Skyrim VR - premiera 17 listopada na PSVR,
  • Doom VFR - premiera 1 grudnia na PSVR i HTC Vive.
Latający Pip-Boy

Amerykański wydawca zapewniał w przeszłości, że zamierza wspierać „tyle platform, ile tylko się da”, więc pewnym zaskoczeniem może być ograniczenie Fallout VR do HTC Vive.

Brak Oculus Rift na liście nie jest natomiast żadną niespodzianką, ponieważ ZeniMax już od lat prowadzi batalię prawną z twórcami tego urządzenia i zapewnia, że jego podstawowe założenia przygotowano w id Software, studiu będącym częścią Bethesdy.

O ile Skyrim VR i Fallout 4 VR to po prostu konwersje dobrze znanych produkcji na sprzęt rzeczywistości wirtualnej, to już Doom VFR stanowi całkiem nową pozycję, przygotowaną od postaw na urządzenia VR.

Wcielamy się w w ostatniego ocalałego pracownika UAC, który przetrwał inwazję demonów na Marsie. Po śmierci nasza świadomość zostaje przeniesiona do sztucznej matrycy mózgowej. Zadaniem jest przywrócenie stabilności operacyjnej przy użyciu wszelkich dostępnych środków.

Cover image for YouTube videoZ Marsa do piekła w DOOM VFR

Dysponujemy sporym arsenałem do eksterminowania zastępów demonów, lecz nie poruszamy się swobodnie, lecz „teleportujemy” się z miejsca na miejsca, co w przypadku tak dynamicznej produkcji jest chyba lepszym rozwiązaniem - pozwala ograniczyć nudności.

„Kształtujemy rozgrywkę tak, by jak najlepiej wykorzystać VR” - zapewnia dyrektor ds. technologii z Bethesdy, Robert Duffy. „Jest pod każdym względem równie szybka. To po prostu inny rodzaj poruszania się”.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze