Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Skradanka Styx: Shards of Darkness stawia na większe lokacje

Ujawniono pierwsze screeny.

Skradanka Styx: Shards of Darkness od Cyanide Studios zaoferuje graczom sporą swobodę przemieszczania się po przygotowanych lokacjach.

Jak zapewniają deweloperzy, odwiedzimy między innymi Miasto Złodziei, zbudowane z wraków rozbitych okrętów. Do tego ukryte w górach, elfie osiedla Körangar.

„Lokacje w Styx: Shards of Darkness są ogromne i pół-otwarte, z naciskiem na przemieszczania się w pionie” - napisano w komunikacie. „To oferuje swobodę przy kończeniu różnych celów misji.”

Pierwowzór - Styx: Master of Shadows - debiutował 21 listopada 2014 roku. Pierwsza gra łączyła elementy skradanki i RPG, ale nie zdołała wybić się ponad przeciętność. Teraz postawiono na silnik Unreal Engine 4 oraz - co ważniejsze - większy budżet.

Powróci główny bohater z poprzedniej części, czyli tytułowy goblin Styx, mistrz w sztuce skradania się, świetny złodziej i zabójca - w zależności od wybranego drzewka umiejętności.

Premiera Styx: Shards of Darkness w tym roku, na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Read this next