Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

SimCity: miasta zostały zmniejszone, by gra działała na słabszych komputerach

Rozmiarem przypominają średnie osiedla z SimCity 4.

Ocean Quigley, dyrektor kreatywny w Maxis poinformował, że rozmiar miast w najnowszej części serii SimCity będzie ograniczony, aby gra działała płynnie także na słabszych komputerach.

W rozmowie z serwisem Inc Gamers twórca mówił o możliwościach silnika GlassBox, wykorzystanego podczas produkcji. Technologia umożliwia wyświetlenie ogromnej liczby detali, kosztem rozmiaru tworzonych metropolii.

„Najważniejszym elementem SimCity jest złożoność symulacji” - mówi producent. „Coś za coś. Gra musi działać płynnie na starszych komputerach, więc zdecydowałem postawić na mniejsze, ale gęściej zabudowane miasta, w przeciwieństwie do ogromnych, lecz pustych aglomeracji.”

Quigley dodał również, że miasta w najnowszej produkcji studia Maxis będą rozmiarem przypominać średnie osiedla z SimCity 4.

Premiera SimCity już 8 marca. Gra ukaże się na PC, a w przyszłości także na komputery Mac.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

SimCity (2013)

PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze