Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sifu może być łatwiejsze. Twórcy chcą dodać różne poziomy trudności

Oraz inne udogodnienia.

Wydaną niedawno bijatykę Sifu wyróżnia bardzo wysoki stopień trudności. Okazuje się, że twórcy rozważają dodanie do gry łatwiejszego poziomu trudności.

Produkcja stanowi duże wyzwanie nie tylko z powodu siły przeciwników. Nasza postać dysponuje tylko kilkoma życiami (po każdym zgonie odradza się coraz starsza), a jeżeli wyczerpiemy ich zapas, staniemy przed koniecznością rozpoczęcia przygody od nowa.

W takiej formule rozgrywka jest bardzo wymagająca, ale to się może zmienić. W rozmowie ze Stevem Saylorem, który jest niewidomym graczem i streamerem, producent Sifu - Pierre Tarno - oznajmił, że twórcy „rozważają i planujądodanie różnych poziomów trudności. Więcej szczegółów ujawnią wkrótce, ale wiadomo, że chodzi o łatwiejszy i trudniejszy stopień.

Co ciekawe, ewentualne dodanie niższego poziomu trudności niejako przeczy wcześniejszej wypowiedzi dewelopera, który kilka miesięcy temu stwierdził, że Sifu powinno zachęcać graczy „do nauki, poprawy, adaptacji” i wyciągania wniosków z porażek.

Nie wszyscy są zadowoleni z wprowadzenia łatwiejszego trybu zabawy. Jeden z internautów stwierdził na przykład, że za rozgrywkę we wspomnianym wariancie pozycja nie powinna nagradzać platynowym trofeum. Inny uważa, że opcja zniszczy zasadę uczenia się na błędach.

Tarno w rozmowie z Saylorem ujawnił też, że w planach są udogodnienia dla graczy z niepełnosprawnościami. Wymieniono między innymi napisy uwzględniające nie tylko wypowiadane kwestie, ale i dźwięki otoczenia, a także możliwość zatrzymania rozgrywki podczas dialogów. Do tego naprawienie błędu, który na konsolach PlayStation blokuje funkcję wysokiego kontrastu.

O autorze

Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Komentarze