Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sieciowy horror The Flock debiutuje 21 sierpnia na PC

Dostępny przez określony czas.

Niezależne studio Vogelsap ujawniło, że sieciowy horror The Flock ukaże się 21 sierpnia na PC. Zamówienie przedpremierowe oznacza prezent w postaci drugiej kopii.

Wszystkie DLC będą darmowe

Rozgrywka jest asymetryczna, tak jak - przykładowo - w Evolve. Jeden gracz sterujący bohaterem z latarnią musi wykonywać określone cele map i odpierać ataki potworów, nad którymi kontrolę przejmą inni zawodnicy.

Co interesujące, tytuł dostępny będzie tylko przez określony czas. Za każdym razem gdy jeden z użytkowników zginie, zmniejszy się „populacja” świata. Gdy spadnie do zera, gra zniknie ze sprzedaży. Powinno to jednak zająć sporo czasu, ponieważ liczba startowa to ponad 215 milionów żyć.

Usunięcie ze sprzedaży nie oznacza, że tytuł przestanie być dostępny - dotychczasowi posiadacze będą mogli przystąpić do drugiej fazy, z nową populacją.

Od trzech do pięciu graczy zaczyna mecz jako potwory, nazwane właśnie The Flock. Każdy w uczestników zabawy musi zdobyć Light Artifact, służący za broń i latarkę. Po podniesieniu artefaktu zamieniamy się w bardziej humanoidalną istotę i poruszamy się wolniej. Wystawiamy się w ten sposób na ataki pozostałych zawodników, ale możemy ich zabić za pomocą przenoszonego światła.

The Flock są niewrażliwi na moc urządzenia, o ile stoją w miejscu bez ruchu. Akcja toczy się labiryncie korytarzy i przejść. Jeden z wrogów może zmusić nas do koncentracji na nim światła, podczas gdy drugi zaatakuje od tyłu. Rundę wygrywa ten, kto przez określony czas nie straci Light Artifact.

Zobacz na YouTube

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

The Flock

PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze