Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sieciowa strzelanka Quake Live zadebiutuje dzisiaj na Steamie

Opublikowano wymagania sprzętowe.

Dynamiczna strzelanka Quake Live zadebiutuje dzisiaj wieczorem na Steamie, dostępna bez opłat.

Strzelba zawsze w modzie

Premiera w sklepie Valve wiąże się ze sporymi kontrowersjami. Twórcy ze studia id Software postanowili wprowadzić szereg modyfikacji, które mają na celu przyciągnięcie do zabawy nowych graczy. Modyfikacje nie spodobały się weteranom.

Twórcy odpierali zarzuty, mówiąc że to krok konieczny, by „zbliżyć Quake Live do współczesnych strzelanek”.

„Quake to mistrzowska gra umiejętności, często porównywana do szachów. Jednak w parze z tą głębią idzie trudność w przyciągnięciu nowych graczy na wystarczająco długo, by znaleźli w grze coś dla siebie” - napisali w sierpniu.

Quake Live debiutowało w 2010 roku, jako strzelanka działająca także w przeglądarce, w oparciu o silnik id Tech 3. Od 2013 roku gra jest już dostępna tylko jako samodzielna aplikacja, duchowy następca Quake 3 Arena.

Twórcy opublikowali też wymagania sprzętowe. Jak przystało na 4-letnią produkcję wywodzącą się z przeglądarek internetowych, nie są zbyt wygórowane.

Minimalne:

  • System operacyjny: Windows 7
  • Procesor: Intel 2 GHz
  • Pamięć: 1 GB RAM
  • Grafika: Nvidia GeForce 4 MX, ATI Radeon 8500, Intel i915; rozdzielczość 1024×600
  • DirectX: 9.0
  • Dysk twardy: 1 GB wolnego miejsca

Rekomendowane:

  • System operacyjny: Windows 7
  • Procesor: Intel Quad Core 2 GHz
  • Memory: 2 GB RAM
  • Grafika: Nvidia GeForce 7, ATI Radeon X1800; rozdzielczość 1920×1080
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 2 GB wolnego miejsca
Cover image for YouTube videoQuake Live - Official Steam Launch Trailer

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Quake Live

PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze