Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sieciowa strzelanka Paladins zmierza na PS4 i Xbox One

Ruszyły zapisy do testów.

Deweloperzy ze studia Hi-Rez przypomnieli, że darmowa strzelanka Paladins w stylu Overwatch zmierza także na konsole. Po debiucie wczesnej wersji na PC, można już zapisywać się do testów beta na PS4 i Xbox One.

Chęć wzięcia udziału zgłaszać można na oficjalnej stronie.

„Od pierwszego dnia prac Paladins powstaje z myślą o konsolach” - zapewniają twórcy. „Zaangażowaliśmy znanych graczy, by upewnić się, że sterowanie będzie odpowiednie. Wymieńcie dowolną sieciową strzelankę z górnej półki, a Paladins w niczym nie odbiega od tej pozycji.”

Widowmaker?

Można zakładać, że część graczy wymieni właśnie Overwatch. Od dnia debiutu na Steamie produkcja Hi-Rez jest bowiem krytykowana za zbytnie podobieństwo do tytułu Blizzarda.

Gracze szybko dostrzegli szereg mniej lub bardziej wyraźnych nawiązań i konceptów, w tym postacie czy ich umiejętności.

Z takimi ocenami nie zgadza się Todd Harris, współzałożyciel odpowiedzialnego za prace studia Hi-Rez. Wyjaśnia, że przeprowadzono testy, podczas których opcje różniące się od tych z tytułu Blizzarda (inny czas potrzebny na zabicie wroga, inny styl map i trybów, inna ogólna tematyka i tak dalej) nie spodobały się graczom, więc twórcy porzucili te założenia, nie bacząc na ewentualną krytykę.

Zobacz na YouTube

Część konceptów zastosowanych w Overwatch można znaleźć w poprzedniej grze Hi-Rez, czyli w Global Agenda - dodaje. Mowa na przykład o trybie „przepychania” ładunku, co pochodzi przecież z Team Fortress 2.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

Paladins: Champions of the Realm

PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze