Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sieciowa rywalizacja w Ghost Recon Wildlands od 10 października

Zakończono testy.

Ubisoft poinformował, że tryb sieciowej rywalizacji pojawi się w strzelance Ghost Recon Wildlands już w przyszłym miesiącu, 10 października, w ramach darmowej aktualizacji.

W dniach 21-25 września odbyły się otwarte testy PvP. Jak widać, wszystko poszło zgodnie z planem.

A może battle royale?

W sieciowej rywalizacji mierzą się dwie czteroosobowe drużyny, a więc zachowana zostaje liczebność drużyny z kampanii kooperacyjnej. Potyczki rozegrają się na różnorodnych lokacjach na terenie Boliwii.

W planach jest osiem map oraz dwanaście klas postaci. Każdy archetyp dysponuje unikalnym zestawem cech i umiejętności. Przykładowo, Tank jest silnie opancerzony i posiada dodatkowe punkty zdrowia, a Scout potrafi oznaczać wrogów.

Ciekawostką jest fakt, że w środku meczu na planszy pojawia się specjalna wieża. Przejęcie konstrukcji odsłoni położenie wszystkich członków drużyny przeciwnej.

Na potrzeby trybu - nazwanego Ghost War - autorzy opracowali nowe mechanizmy zabawy. Jednym z wprowadzanych rozwiązań jest ogień zaporowy, który sprawia, że obraz gracza przygwożdżonego ostrzałem rozmywa się, zmniejszając widoczność.

Cover image for YouTube videoGHOST RECON WILDLANDS: Zwiastun Klas PvP Ghost War 4/4

Są też znaczniki dźwiękowe, które wskazują źródło strzału oddanego przez oponenta. System może uprzykrzyć życie snajperom, którzy staną się łatwym celem dla rywali, jeśli przebywając stale w jednym miejscu.

Już teraz odpowiedzialni za prace deweloperzy z Ubisoft Bucharest zapewniają, że premiera pełnej wersji trybu będzie tylko początkiem wsparcia. W planach są kolejne mapy, klasy i tryby.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze