Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sea of Thieves najlepiej sprzedającą się nową marką Microsoftu na Xbox One

Piracka produkcja bije rekordy.

Sea of Thieves to najszybciej sprzedająca się na Xbox One nowa marka stworzona przez wewnętrzne studio Microsoftu - poinformował koncern z Redmond w oficjalnym komunikacie.

Zgodnie ze publikacją, tytuł przyciągnął milion graczy w dzień premiery, a aktualnie w piracką produkcję bawią się już dwa miliony osób. Oprócz najszybciej sprzedającej się gry obecnej generacji sprzętowej, Sea of Thieves radzi sobie doskonale również na PC. To najchętniej kupowana gra Microsoftu na komputerach z systemem Windows 10.

Należy zaznaczyć, że do rekordu najszybciej sprzedającej się marki nie wliczono graczy korzystających z produkcji w ramach usługi Xbox Game Pass. Oznacza to, że wynik mógł być jeszcze bardziej imponujący. Nie wiadomo jednak, jaką część wspomnianych dwóch milionów graczy stanowią abonenci usługi.

Żegluga to nieodłączny element życia pirata

„Od momentu premiery, niesamowicie duża liczba graczy z całego świata bawiła się w stworzonym przez nas świecie. Dzięki temu, Sea of Thieves nabrało odpowiedniego pędu. Widzieliśmy niezwykłe historie opowiadane przez działania graczy chcących zostać naszymi pierwszymi Legendarnymi Piratami” - czytamy w komunikacie.

Microsoft poinformował również, że Sea of Thieves doskonale radzi sobie w kontekście streamów. Rozgrywkę w ciągu ubiegłego tygodnia transmitowało 100 tysięcy graczy, a ich zmagania oglądano przez 10 milionów godzin. Produkcja studia Rare kilkukrotnie zajmowała pierwsze miejsce na liście najchętniej oglądanych tytułów na platformach Twitch i Mixer.

W publikacji zwrócono również uwagę na socjalny aspekt pirackiego tytułu. Dzięki grze zawarto ponad pół miliona nowych znajomości w systemie Xbox Live, a ponad 400 tysięcy graczy dołączyło do Xbox Club.

Już co najmniej 2 miliony graczy skrzyżowało szable z kościotrupami

Twórcy skupiają się obecnie na naprawie błędów, na które najczęściej zwracają uwagę gracze: jak choćby liczne bugi i problemy z infrastrukturą sieciową. Niedawna aktualizacja wymagała pobrania gry na nowo.

Sea of Thieves zadebiutował 20 marca na Xbox One oraz - w ramach usługi Play Anywhere - na PC. Tytuł skupia się na współpracy kilku graczy - do obsługi większych statków przydaje się grupa znajomych.

Produkcja jest pierwszą grą dostępną od momentu premiery dla wszystkich abonentów usługi Xbox Game Pass.

Read this next