Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Scorn - Akt 4: zagadka z obrotową kolumną i labiryntem

Jak rozwiązać zagadkę ze światełkiem i obracającymi się tablicami.

Udało nam się nie zgubić w gmatwaninie korytarzy i odnaleźlismy wszystkie brakujące elementy układanki. Czas zmierzyć się z ostatnią zagadką czwartego aktu.

Zadanie polega na przeprowadzeniu białego światełka przez labirynt, aż do wyjścia znajdującego się na środku planszy. Problem w tym, że droga do środka jest zablokowana. Na szczęście - obracanie kolumny pozwoli przeprowadzić światełko do wyjścia.


Na tej stronie:


Rozwiązanie zagadki z obrotową kolumną

Poniżej znajdziesz rozwiązanie zagadki przy mozliwie najmniejszej liczbie ruchów. Światełko przesuwamy przyciskami kierunkowymi/ klawiszami W,S,A i D. Przycisk akcji służy do obracania kolumny.

Kolejność przesuwania światełka:

  • Obróć kolumnę 1 raz.
  • Obróć kolumnę 1 raz.
  • Obróć kolumnę 1 raz.
  • Obróć kolumnę 2 razy.
  • Obróć kolumnę 2 razy.
  • To wszystko! Rozwiązanie zagadki uruchomi mechanizm windy, która tym razem zabierze nas na sam szczyt.

  • Wyjście i kolejka

  • Gdy winda się zatrzyma, skorzystaj ze schodów i opuść pomieszczenie. Trafisz do długiego korytarza - na jego końcu skręć w prawo.
  • Podążaj dalej tak, jak prowadzi ścieżka - jest tylko jedna droga.
  • Dotrzesz w końcu do czegoś, co przypomina wagonik kolejki. Po krótkiej scence uruchom przełącznik, by wprawić wagonik w ruch.
  • Dziwna kolejka zabierze nas do nowej lokacji. Przed nami ostatni etap gry Scorn - akt 5.

Następnie: Scorn - Akt 5: katedra, jaja z płodami, golemy, granatnik

Spis treści: Scorn - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Scorn - Akt 4: wielki stwór, strzelba

O autorze
Awatar Marek Makuła

Marek Makuła

News & Content Writer

Marek to miłośnik modów, kawy i jezior. Jego serce bije w 32 bitach. Lubi grać bez minimapy i wspierać fanowskie projekty.

Komentarze