Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Rise of the Tomb Raider na PC ze wsparciem DirectX 12

Obsługę bibliotek dodano w patchu.

Deweloperzy ze studiów Crystal Dynamics i Nixxes Software opublikowali nową aktualizację do Rise of the Tomb Raider w wersji PC. Łatka dodaje do gry obsługę DirectX 12.

Posiadacze produkcji w wydaniu zintegrowanym ze Steamem mogą już pobrać patch. Natomiast osoby, które kupiły tytuł za pośrednictwem cyfrowego sklepu dostępnego z poziomu Windowsa 10, otrzymają poprawkę w ciągu kilku najbliższych dni.

Najnowsze biblioteki Microsoftu powinny zwiększyć wydajność kolejnych przygód Lary Croft na komputerach z mocną kartą, ale słabym procesorem. Jest to możliwe dzięki przerzuceniu obliczeń związanych z renderowaniem obrazu na wszystkie rdzenie CPU.

Aby skorzystać z dobrodziejstw DirectX 12 w Rise of the Tomb Raider, należy pobrać najnowsze sterowniki do układów wyprodukowanych przez Nvidię lub AMD.

Z kolei sama aktualizacja przynosi ze sobą także nową opcję graficzną - ambient occlusion w wersji VXAO. Naprawia też problemy z działaniem HBAO+ oraz rozmyciem ekranu w trybie stereoskopowego 3D. Łatka eliminuje również kilka innych pomniejszych błędów.

Rise of the Tomb Raider dostępne jest na PC oraz konsolach Xbox 360 i Xbox One w polskiej wersji językowej

.
Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Rise of the Tomb Raider

PS4, Xbox One, Xbox 360, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.
Komentarze