Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Resident Evil 4 - nagrody za ukończenie gry

Co otrzymujemy po ukończeniu przygody.

Po ukończeniu Resident Evil 4 Remake otrzymamy dostęp do kilku dodatkowych opcji i bonusowego sprzętu. Na tej stronie znajdziesz informacje o wszystkim, co można odblokować po przejściu gry.


Na tej stronie:


Nagrody za ukończenie gry

Gdy ukończymy grę po raz pierwszy, otrzymamy dostęp do kilku rzeczy. Oto one:

  • Poziom trudności Professional - najwyższy poziom wyzwania;
  • Tryb New Game Plus - możliwość rozpoczęcia nowej gry z odblokowanym wcześniej sprzętem;
  • Bonusowe bronie - do kupienia od handlarza w trybie New Game Plus.

Bonusowa broń

To, jaką broń odblokujemy, często zależy od poziomu trudności i końcowej oceny. Oto lista broni i wymagania:

  • Infinite Rocket Launcher - wyrzutnia rakiet z nieskończoną amunicją. Odblokowana po ukończeniu gry na dowolnym poziomie trudności;
  • Primal Knife - (po pełnym ulepszeniu) niezniszczalny nóż, który nie wymaga naprawy. Nagroda za znalezienie i zniszczenie wszystkich 16 figurek Clockwork Castellans na dowolnym poziomie trudności.
  • Chicago Sweeper - karabin maszynowy z nieskończoną amunicją (po pełnym ulepszeniu; w oryginale znany pod nazwą Chicago Typewriter). Odblokowany po ukończeniu gry z oceną A na poziomie Professional.
  • Handcannon - potężne magnum z nieskończoną amunicją (po pełnym ulepszeniu). Nagroda za ukończenie gry na poziomie Professional. Broń otrzymamy bez względu na osiągniętą ocenę, ale nie możemy używać podczas przejścia żadnej z wymienionych wyżej bonusowych broni. Nagrodę otrzymamy wyłącznie w trybie New Game, a więc należy grać od zera na najwyższym poziomie trudności.

Bonusowe kostiumy

To, jakie kostiumy odblokujemy, zależy od poziomu trudności i końcowej oceny. Poniżej lista kostiumów i wymagania.

Kostiumy Leona:
  • Jacket - domyślna kurtka. Otrzymujemy po jednokrotnym ukończeniu gry na dowolnym poziomie trudności.
  • Shirt - domyślny strój bez kurtki. Otrzymujemy po jednokrotnym ukończeniu gry na dowolnym poziomie trudności.
  • Pinstripe - garnitur w stylu Ala Capone. Otrzymujemy po jednokrotnym ukończeniu gry na dowolnym poziomie trudności.
Kostiumy Ashley:
  • Jacket - domyślny płaszcz. Otrzymujemy po jednokrotnym ukończeniu gry na dowolnym poziomie trudności.
  • Jacketless - domyślny strój bez płaszcza. Otrzymujemy po jednokrotnym ukończeniu gry na dowolnym poziomie trudności.
  • Armor - rycerska zbroja, w której Ashley jest odporna na wszelkie ataki i próby porwania. Otrzymujemy po ukończeniu gry na poziomie trudności Hardcore (lub wyższym) z oceną A (lub wyższą).

Ponadto przechodząc grę, możemy odblokować wiele dodatkowych akcesoriów jak maski czy okulary, a także grafiki koncepcyjne i modele postaci. Kupujemy je w sekcji Extra Content Shop w menu Bonus Content za punkty zdobywane za kończenie wyzwań. Listę wyzwań znajdziemy w menu Challanges.


Tabela ocen

Poniżej zamieszczamy prostą tabelę przedstawiającą listę ocen otrzymywanych po ukończeniu gry oraz wymagania konieczne do osiągnięcia danej rangi. Część bonusowej zawartości powiązana jest z końcową oceną.

Ocena Assisted Standard Hardcore Professional Możliwe w NG+
A 15 godz. 12 godz. 10 godz. 7 godz. Tak
S 4 godz. 5 godz. 5,5 godz. 5,5 godz. Tak
S+ 4 godz. 5 godz. 5,5 godz. 5,5 godz. i mniej niż 15 zapisów Nie

Zobacz też: Resident Evil 4 - New Game +, Nowa Gra Plus: czy jest

Spis treści: Resident Evil 4 - Poradnik, Solucja

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

Resident Evil 4 Remake

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Marek Makuła

Marek Makuła

News & Content Writer

Marek to miłośnik modów, kawy i jezior. Jego serce bije w 32 bitach. Lubi grać bez minimapy i wspierać fanowskie projekty.
Komentarze