Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Remedy pracuje nad załataniem Quantum Break na PC i Xbox One

Z przeprosinami.

Studio Remedy Entertainment wymieniło na oficjalnym forum dyskusyjnym długą listę błędów Quantum Break na Windows 10 i Xbox One, obiecując załatanie produkcji.

Obraz przed rekonstrukcją nie wygląda najlepiej - to się nie zmieni

Główna część wpisu deweloperów przeznaczona jest na kłopoty z wersją PC, których na pewno nie brakuje - co udowodniło już Digital Foundry.

W „bliskiej przyszłości” twórcy zajmą się więc zacinaniem i synchronizacją klatek, a także ogólną wydajnością na Windows 10. W tym drugim przypadku poczekamy jednak nieco dłużej, ponieważ trwa badanie sytuacji we współpracy z producentami karty graficznych.

Remedy rekomenduje sterowniki Software Crimson Edition 16.4.1 dla sprzętu AMD oraz 362.00 dla urządzeń Nvidii (dużo starsze od aktualnych).

Dowiedzieliśmy się także, że Microsoft pozwoli w maju włączać gry z Uniwersalnej Platformy Windows na pełnym ekranie, co umożliwi uruchomienie synchronizacji pionowej - zapewne nie tylko w Quantum Break.

W menu głównym pojawi się wkrótce „klasyczna” opcja wyjścia z tytułu, a także szereg ustawień graficznych, takich jak możliwość wyłączenia filmowego filtru obrazu.

Nie uda się jednak zmienić fundamentalnych zasad działania silnika graficznego i Windows 10. Nie powinniśmy się więc spodziewać wsparcia dla komputerów z więcej niż jedną kartą graficzną, a gra nadal będzie korzystać z systemu rekonstrukcji obrazu z niższej rozdzielczości, bez względu na moc komputera.

W planach jest też załatanie pomniejszych usterek, jak kłopoty z pobieraniem gry na PC, z migotającymi światłami, napisami, brakującymi dialogami czy zapisami postępów w „chmurze”.

„Pragniemy podziękować wszystkim naszym fanom za wsparcie i przepraszamy za wszystkie problemy, na jakie natknęliście się w Quantum Break” - dodaje Remedy.

Zobacz na YouTube

Read this next