Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Projekt i realizacja - dziennik deweloperski twórców Lords of the Fallen

Studio Deck 13 mówi o grze.

CI Games opublikowało pierwszy dziennik deweloperski gry akcji Lords of the Fallen. Twórcy ze studia Deck 13 mówią o kluczowych ich zdaniem elementach produkcji.

- Naszym celem podczas projektowania rozgrywki i walki było stworzenie wymagających i satysfakcjonujących wrażeń - mówi Sven Hammer, główny projektant. - Wrogowie musieli stanowić wyzwanie, ale nie prowadzić do frustracji, a wszystkie systemy wymagały zbalansowania.

- Podczas projektowania broni staraliśmy się sprostać oczekiwaniom graczy - dodaje Matthias Pasadu. - Staraliśmy się odzwierciedlić to nie tylko w wyglądzie, ale także w animacjach.

- Harken, nasz główny bohater, to największy przestępca na Ziemi, ale także ostatnia nadzieja ludzkości - wyjaśnia Tomasz Gop, dyrektor kreatywny. - Chcieliśmy, by ten dualizm pojawił się w sposobie, w jaki zbudowaliśmy fabułę. Na początku eksplorujemy świat ludzi, a później trafiamy do krainy demonów. Dopiero po poznaniu obu stron jesteśmy gotowi do walki z upadłym bogiem.

Lords of the Fallen zadebiutuje 28 października na PC, PS4 i Xbox One. Za produkcję odpowiada niemieckie studio Deck 13 oraz polski zespół z CI Games.

Cover image for YouTube videoLords of the Fallen - Dev Diary 1

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Lords of the Fallen

Android, iOS, PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze