Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Project Phoenix - połączenie RPG i RTS opóźnione do 2018 roku

Po zebraniu miliona dolarów.

Dwa lata temu gra Project Phoenix, łącząca elementy produkcji RPG i RTS, zebrała na Kickstarterze ponad milion dolarów, celując w premierę w tym roku, na PC, PlayStation 4 i PS Vita. Studio Creative Intelligence Arts poinformowało teraz, że nowe przewidywania to debiut w drugiej połowie 2018 r.

Wsi spokojna

„Obecne założenia mówią o kolejnych 2,5 roku potrzebnych na dokończenie prac” - napisano w aktualizacji. „To 2,5 roku po zatrudnieniu programisty w pełnym wymiarze godzin, oznaczające gotową wersją na początku 2018 roku i następne sześć miesięcy na testy.”

Jednym z problemów były właśnie przedłużające się poszukiwania programisty. Do zespołu miała dołączyć osoba odpowiedzialna za Ori and the Blind Forest, ale ten projekt opóźnił się o 14 miesięcy, a ostatecznie i tak nie udało się go zaangażować - wyjaśniają twórcy na łamach serwisu Kotaku.

Teraz japońskie Creative Intelligence Arts ma już odpowiedniego pracownika, ale poszukuje też kolejnych, w celu lepszego rozłożenia obowiązków. Dobra wiadomość jest taka, że za prace nad muzyką zabrał się już Nobuo Uematsu, kompozytor znany z cyklu Final Fantasy.

Jak można się domyślać, przesunięcie planów o dwa lata nie ucieszyło użytkowników Kickstartera, a część z nich domaga się zwrotu pieniędzy. Deweloperzy nie mają jednak takich planów, ponieważ potrzebują funduszy na dokończenie projektu, którym zajmują się już dwa lata.

„Jeśli zdecydujemy się przerwać prace, to wypracujemy jakąś formę zadośćuczynienia dla wspierających nas osób. Do tego czasu kontynuujemy prace” - wyjaśniają twórcy.

Zobacz na YouTube

Masz chwilkę? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Project Phoenix

iOS, PS4, PlayStation Vita, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze