JohnSnith

Nieoficjalnie: PS5 zadebiutuje w drugiej połowie 2020 roku

JohnSnith

18 godzin(y) temu

@PC_race Hmmm a może w kwietniu 2020 będzie pierwszy oficjalny pokaz, a jesienią premiera?
0 0

Cena PS5 będzie atrakcyjna, biorąc pod uwagę możliwości sprzętu

JohnSnith

1 dzień temu

@Grz3chu Nie ma szans. Shawn Layden zapewniał już, że nie mają zamiaru popełnić tego samego błędu co przy premierze PS3, które u nas na start kosztowało właśnie 2499 zł. Ja obstawiałbym cenę w okolicach 1900-2100 zł.
0 0

GTA 6 - najciekawsze miasta, po które może sięgnąć Rockstar

JohnSnith

2 dni temu

@jose1617 "6" jest o wiele lepsza bo jej grecki zapis to "VI" co może świetnie się komponować w napis "VI ce City"
1 1

Nieoficjalnie: Dragon Age 4 zresetowano ze względu na Anthem

JohnSnith

2 tygodni(e) temu

@xlisabat Frostbite jest wymagający to fakt, nie oznacza to jednak że nie da się w nim zrobić strzelanki 3 osobowej czy RPG albo gry jakiegokolwiek gatunku, która poprawnie działa... mówimy o silniku, który napędza całe spektrum gier, od strzelanek 1 osobowych (BattleField i BattleFront), przez wyścigówki(Need For Speed), gry z mniej lub bardziej otwartym światem i różnymi perspektywami (Mirror's Age, Dragon Age etc.) aż po gry sportowe (Fifa). Fakt, że Frostbite pokazał się od kiepskiej strony akurat przy ME:Andromeda i Anthem pokazuje jedynie, że nowi pracownicy Bioware po prostu nie potrafią w nim rzeźbić, a EA nie zapewnia im odpowiedniej ilości specjalistów, którzy byliby w stanie opanować powstały w ten sposób produkcyjny burdel.
1 0

JohnSnith

2 tygodni(e) temu

@Czekolada Frostbite nadaje się do wszystkiego, wystarczy mieć speców znających ten silnik. Ich natomiast przy tworzeniu ME:Andromeda i Anthem w wielu momentach brakowało bo byli przenoszeni do innych projektów np. serii Fifa.
0 0

Sony usunie DriveClub z PS Store i wyłączy serwery

JohnSnith

3 tygodni(e) temu

@Czekolada Evolution Studios nie odeszło, a wręcz przeciwnie zostało zamknięte przez Sony. Serwery Drivecluba od lat są dość puste, więc nic dziwnego że Sony nie chce dłużej płacić za ich utrzymanie.
0 0

PS5 i nowy Xbox z mocą większą od Google Stadia

JohnSnith

3 tygodni(e) temu

@Kilobajt Obecna generacja (tylko i wyłącznie tytuły najwyższej jakości): Wiedźmin 3, Bloodborne, Zelda Breath Of the Wild, Red Dead Redemption 2, God Of War, Monster Hunter World, Sekiro Shadows Die Twice, Super Mario Odyssey, Persona 5, Divinity Original Sin 2, Forza Horizon 4 i cholera wie ile jeszcze by tego wymieniać. 8 generacja pod względem ilości genialnych gier nie ustępuje w żadnym razie poprzednim generacjom.
7 1

The Elder Scrolls 3: Morrowind za darmo na PC

JohnSnith

3 tygodni(e) temu

@DarkBartek Mi również nie chce przyjąć kodu...
0 0

Death Stranding na kluczowym etapie produkcyjnym. Hideo Kojima codziennie gra w tytuł na PS4

JohnSnith

3 tygodni(e) temu

@Pan_Dzikus Praca nad takim projektem się nigdy nie nudzi.
0 0

Assassin's Creed 3 Remastered poprawi misje fabularne, skradanie i ekonomię

JohnSnith

1 miesiąc temu

Hmm to teraz trzeba tylko czekać na filmik DF porównujący remaster do oryginału.
2 1

Days Gone ukończone

JohnSnith

1 miesiąc temu

To teraz mają półtora miesiąca na zrobienie day-one patcha. Małe poprawki przydadzą się też w tym artykule bo główny bohater gry nazywa się Deacon St John, a nie Dean. Niby szczegół, no ale jednak.
2 0

PS4 otrzymało aktualizację 6.50

JohnSnith

1 miesiąc temu

To teraz czekam na udostępnienie tej opcji dla wszystkich na androidzie...wtedy pogadamy
0 0

Devil May Cry 5 - Recenzja

JohnSnith

1 miesiąc temu

Jeden z pierwszych kandydatów do tytyłu GOTY 2019 właśnie się pojawił, teraz trzeba czekać na drugiego, a co za tym idzie na końcówkę marca.
0 0

Phil Spencer: Microsoft woli zarabiać na sprzedaży gier, a nie konsol

JohnSnith

1 miesiąc temu

@Grzeczny Oczywiście, że kiedyś już były podobne projekty, jednak w tym wypadku już nie mówimy tyle o ekspansji, co raczej o stopniowym zmienianiu branży(a przynajmniej przeniesieniu ciężaru) z produkowania sprzętu do grania, na oferowanie usług. Zmiany te są spowodowane niczym innym jak tym, że siła marki Xboxa jako konsoli po prostu spada, podczas gdy konkurencja nie zwalnia. Jeśli jednak chodzi o granie w Forze na telefonie to jestem w stanie zrozumieć twój entuzjazm, choć jak dla mnie tego typu gry powinno się doświadczać na sporym ekranie i przy użyciu pada lub kierownicy. Mały ekranik, prawdopodobnie średnia rozdzielczość wymuszona przez streaming i sterowanie "palcem" to jednak nie to samo.
1 0

JohnSnith

1 miesiąc temu

@m4tekt Nie ma to jak porównać stosunek dwóch firm celujących swoimi produktami w całkowicie inne grupy odbiorców (rynek masowy-Fiat kontra rynek przedmiotów ekskluzywnych-Lambo) do firm gamingowych walczących w wielu przypadkach o tych samych klientów (np. na rynku amerykańskim). Nie oszukujmy się, Xbox wychodzi "poza konsole" głównie dlatego bo na tym rynku mu idzie nie najlepiej w ostatnim czasie.
1 0

Nier: Automata - Recenzja

JohnSnith

2 miesiące(y) temu

@Komimasa Z kolei porównywanie systemu walki z Niera do magnum opus slaherów jakim jest Devil May Cry 3 "zakrawa" o pomstę do nieba,a w tym wypadku również do piekła. Sorry, ale żadna gra (no może poza następnymi DMC) nawet się nie zbliżyła do tego co oferuje i wymaga od gracza DMC3.
0 0

Twórcy serii Batman: Arkham wkrótce ogłoszą nową grę wysokobudżetową?

JohnSnith

2 miesiące(y) temu

Czyli można się spodziewać zapowiedzi na E3, świetna sprawa.
0 0

Sony nie jest zainteresowane tworzeniem gier battle royale

JohnSnith

2 miesiące(y) temu

@Verdanos Nie jestem pewien czy słowo bezpieczne to odpowiednie określenie w kontekście gier Sony. Bezpieczne w dzisiejszych czasach są gry multiplayerowe (zwłaszcza strzelanki pierwszoosobowe) bo to właśnie na nich się najwięcej zarabia i to w nie gra najwięcej osób. Wystarczy popatrzeć na najpopularniejsze gry ostatnich lat-Apex, Call of Duty, CS:GO, Overwatch, Battlefield (w przypadku strzelanek fps), czy też Fortnite, PUBG, LOL, Dota 2, kolejne części Fify czy też NBA 2K (w przypadku gier innych gatunków i perspektyw). Co za tym fakt, że taka firma jak SONY zdecydowała się na skupienie wyłącznie na grach stricte singleplayerowych i to do tego przedstawiających akcje z perspektywy 3 osoby to dość odważny krok oraz (przynajmniej jak dla mnie) udana próba znalezienia własnej niszy.
2 0

Watch Dogs 3 dopiero na PS5 i następcy Xbox One?

JohnSnith

2 miesiące(y) temu

@SirPaffel Osobiście wolałbym złoty środek między ponurym i zbyt poważnym klimatem pierwszej części, a stylem Watch_Dogs 2, który potrafił być przyjemny i młodzieżowy, ale również momentami żenujący.
6 0

Devil May Cry 5 - wideo prezentuje V, nowego bohatera serii

JohnSnith

2 miesiące(y) temu

@dante82 Devil May Cry od zawsze było serią, w której najwięcej zabawy dawało stopniowe uczenie się mechanik gry, wykonywanie coraz to bardziej szalonych kombinacji ciosów oraz otrzymywanie coraz to wyższych ocen za "styl". Co za tym idzie im więcej bohaterów i ich unikalnych możliwości tym lepiej. Każdym z trzech protagonistów w DMC5 gra się inaczej i właśnie to sprawi, że fani nie oderwą się od tego tytułu przez naprawdę długi czas.
0 0

FIFA 19 otrzymała nową okładkę - bez Cristiano Ronaldo

JohnSnith

2 miesiące(y) temu

Co prawda nie jestem targetem gry, ale jak dla mnie zmiana na plus, nowa okładka wygląda o wiele bardziej estetycznie i ciekawie.
3 0

Wydanie Apex Legends nie było pomysłem EA

JohnSnith

2 miesiące(y) temu

@Grzeczny A w życiu, jedna jaskółka wiosny nie czyni. Szansa jest co najwyżej na to, że EA nie zdoła zepsuć w najbliższym czasie Apexa.
1 0

Xbox Game Pass: luty 2019 - Shadow of the Tomb Raider i inne

JohnSnith

2 miesiące(y) temu

Współczuje każdemu kto kupił Shadow of the Tomb Raider na premierę za pełną cenę 60$...
1 0

Titanfall 3 nie powstaje - przekonują twórcy serii

JohnSnith

2 miesiące(y) temu

Jak dla mnie to dobra wiadomość. Gdyby TF3 wyszedł zaraz po 2 części, która pod względem sprzedaży poradziła sobie mówiąc delikatnie "nie najlepiej" to EA jako czysto zło/wydawca najpewniej zdecydowałby się na wypełnienie tej gry loot boxami, mikropłatnościami, season passami czy innymi pay to win, a być może nawet skąpiliby pieniędzy na porządną kampanie sigle-player albo wypuścili grę na rynek kiedy jest niegotowa. Natomiast teraz (o ile oczywiście Apex okaże się jako tako hitem, a gra single-playerowa Star Wars Jedi: Fallen Order się dobrze sprzeda ) Respawn ma szanse na wejście w łaskę diabła (EA) przez co być może TF3 otrzyma większy budżet, będzie pozbawione przynajmniej części wymienionych wyżej "rakowych" elementów, a może nawet w końcu dostanie dobry marketing. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze to TF3 ma szanse być równie dobrą grą co 2, może nawet lepszą, a jeśli wszystko pójdzie źle to przynajmniej nie dostaniemy bubla, który by tylko skaził dobre imię tej świetnej serii.
1 0

Apex Legends dostępne do pobrania. Darmowe battle royale twórców Titanfall

JohnSnith

2 miesiące(y) temu

@SebaOnePL Jest 60 klatek, opcje ustawienia FOV, świetnie zrobiona komunikacja "bez głosowa" i wiele innych fajnych bajerków.
1 0

PS Now z wyższymi przychodami w 2018 roku niż Xbox Game Pass i Origin Access

JohnSnith

2 miesiące(y) temu

@karolniecik O PS Now się tyle nie mówi bo jest dostępne w ledwo 14 państwach na całym świecie, z czego głównie na zachodzie. No i weźmy też pod uwagę, że o Game Passie się często mówi w kontekście jego niewygórowanej ceny i częstym zniżkom (np. miesiąc GP za 4 zł), PS Now natomiast ma bardzo "stabilną" cenę, więc i o czym gadać zbytnio nie ma.
0 0

RDR 2 i Assassin's Creed Odyssey na PS4 ukończyło około 24 proc. graczy

JohnSnith

2 miesiące(y) temu

@el_radwano Mówimy tutaj o trofeum za ukończenie gry...więc w tym wypadku raczej ma to znaczenie.
0 0

PS Plus - abonenci otrzymają 100 GB miejsca w „chmurze”

JohnSnith

3 miesiące(y) temu

Wow, świetna wiadomość! PS+ coraz bardziej zyskuje w moich oczach na wartości.
0 0

Głuchowski o sytuacji z Metro Exodus: patrzę, jak zabijają markę

JohnSnith

3 miesiące(y) temu

Ludzie naprawdę wyolbrzymiają całą sprawę. To tylko kolejny launcher, większość z nas ma ich już po 3, może nawet 4 zainstalowane, więc czemu ludziom nagle robi to różnice. Gry od Ubi wymuszają na nas zainstalowanie Uplay'a nawet jeżeli kupiliśmy grę na Steam, gry od EA możemy kupić tylko na Originie, a stare gry bez DRM kupi się w wielu przypadkach tylko na GOGu, swoboda gracza jest w każdym z tych przypadków ograniczana, a jednak to dopiero brak nowego Metro na Steam wzbudza takie emocje. Rozumiem, taka nagła zmiana może budzić kontrowersje, ale nie przesadzajmy. Jeżeli tak dalej pójdzie to serię Metro zabije nie tyle wydawca co jej fani, którzy nie dość że z umówmy się błahego powodu wstrzymają się z zakupem (jak dla mnie właściwy sposób protestu, jeżeli już ktoś naprawdę czuję się przez te sytuację pokrzywdzony) to jeszcze bombardują recenzje starych części na Steam przez co odstraszają potencjalnych nowych nabywców chcących zapoznać się z serią (jak dla mnie totalna głupota). Tak czy siak przez histeryzowanie społeczności dobra i zasłużona seria może pójść do piachu, co mnie nie tylko smuci, ale też trochę przeraża. Społeczność graczy zdołała zrobić dla gamingu już tyle dobrego dzięki protestom (zniknięcie mikropłatności w Battlefront 2 czy Shadow of War oraz powolne umieranie lootboxów w grach, zmiania otoczki i marketingu BF V, czy zasłużone baty jakie ostatnio zbiera Bethesda), jednak w tym przypadku zwycięstwo jakie mogą odnieść jest po prostu pyrrusowe. Tym razem zamiast leczyć branżowego raka, społeczność po prostu zabija pacjenta, na którym podobno tak mocno jej zależy.
13 3

Wiedźmin 3 najwyżej ocenianą grą przez użytkowników Metacritic w historii serwisu

JohnSnith

3 miesiące(y) temu

@ddawdad Kwestia gustu, jak dla mnie Dziki Gon to świetna gra w każdym tego słowa znaczeniu. Jedyne co mógłbym W3 zarzucić pod względem mechanik to drobiazgi takie jak średnio wykonany model jazdy konnej, zwalone sterowanie pod wodą czy niewielka ilość ciekawych umiejętności do nabycia. Pomijając jednak te niedociągnięcia wszystko inne wyszło bardzo dobrze.
2 0

Mad Box - kontroler do konsoli na grafikach koncepcyjnych

JohnSnith

3 miesiące(y) temu

Hmmm chyba ktoś tu zapomniał, że pad ma być przede wszystkim użyteczny i wygodny, a nie tylko wyposażony w bajery. Bryła tego projektu to jakiś żart...trzymam kciuki, że tak jak w przypadku z samą konsolą stworzono wiele prototypów bo inaczej czarno to widzę.
1 0

Eurogamer.pl drugim serwisem o grach w Polsce - 1,43 mln UU w grudniu

JohnSnith

3 miesiące(y) temu

Gratulacje! Miejsce jak najbardziej zasłużone.
7 0

Reżyser God of War: początkowo to była znacznie bardziej ambitna i szalona gra

JohnSnith

3 miesiące(y) temu

Przy każdym projekcie nad którym pracują ambitni i kreatywni ludzie prędzej czy później przychodzi czas na mniejsze lub większe cięcia. Bóg Wojny jakiego wymarzył sobie P.Cory Balrog był po prostu marzeniem artysty, natomiast Bóg Wojny jakiego otrzymaliśmy jako konsumenci to już w pełni namacalne dzieło sztuki, gra roku 2018 oraz jedna z najlepszych pozycji w bibliotece ps4 jak i tej generacji ogólnie.
0 0

Microsoft: skupiamy się na tworzeniu gier na wyłączność, aby zyskać lojalnych fanów

JohnSnith

3 miesiące(y) temu

@Sasek Nie rozumiesz zatem faktu, że gdyby tak było to większość "exów" zmieniłaby się w hurtowo robione na kolanie produkty, które mają tylko i wyłącznie na siebie zarobić (w skrócie, wyglądałyby jak połowa rynku multi-platformowego obecnie). Sekret gier ekskluzywnych polega na tym,że nie są robione po to by się sprzedać w bilionie kopii, a po to by przyciągnąć gracza do platformy do grania oraz poprawić renomę wydawcy. Sony i Nintendo inwestują tyle czasu i pieniędzy w te gry tylko dlatego bo sprzedają one ich sprzęt, a co za tym idzie generują im naprawdę potężne zyski, przy okazji wyrabiając im dobrą opinię wśród graczy. Poza tym aby ograć wszystkie większe premiery nie potrzebujesz 3 konsol i PC, tak naprawdę potrzebne są tylko 2 konsole i mocny PC, na którym mógłbyś ograć gry z Xboxa.
0 0

JohnSnith

3 miesiące(y) temu

@Sasek W żadnym razie się nie zgodzę. Rakiem jest wypuszczanie niedokończonych, wypełnionych mikropłatnościami i systemami pay to win gier multi-platformowych z kiepską optymalizacją. Gry ekskluzywne natomiast w większości reprezentują sobą bardzo wysoki poziom i jakość, których ceną jest po prostu wymóg kupna dodatkowej platformy.
2 0

Ukończenie Devil May Cry 5 zajmie około 15 godzin. DLC może wprowadzić nowego bohatera

JohnSnith

3 miesiące(y) temu

Nie bronie oczywiście systemu mikropłatności (takie szajsu nie da się bronić), no ale takowy pojawił się w serii już wcześniej, mianowicie w DMC4 Special Edition i był tam tak bardzo nieszkodliwy, że mało kto pamięta w ogóle o jego istnieniu. Jest szansa, że z Devil May Cry 5 będzie podobnie. Przynajmniej trzymam za to kciuki.
0 0

Reżyser God of War o braku otwartego świata: nie mielibyśmy szans z innymi grami

JohnSnith

3 miesiące(y) temu

@DominikSnow Zgadzam się w 100%, nowy Bóg Wojny bardzo dużo zyskał dzięki swojej głównie liniowej strukturze. Gra nie wydawała się dzięki temu przeciągana, historia nie traciła tempa, a developerzy mogli wykorzystać maksimum swojego czasu na dopieszczenie gameplay'u.
RDR2 natomiast jest dość dziwnym pacjentem bo z jednej strony ma przepiękną grafikę, świetną muzykę i jeden z najlepiej napisanych scenariuszy w grach, a z drugiej wita graczy całkowitą liniowością misji obecną mimo otwartej struktury świata (a zabija to kreatywność gracza, która w grze open world powinna być raczej nagradzana) oraz dość średnim, miejscami nijakim modelem strzelania (gdy ostatnio z ciekawości włączyłem sobie Uncharted 4 to nie mogłem się nadziwić jak bardzo ten aspekt został tam lepiej zrobiony).
4 0

The Last of Us 2 zadebiutuje w 2019 roku?

JohnSnith

3 miesiące(y) temu

@Deyala Ewentualnie premiera update'u do 4k, o ile oczywiście Sony w swej łasce zdecyduje się na zaimplementowanie wstecznej kompatybilności do PS5.
1 0

Czy PlayStation 5 podąży drogą Xbox One i Netflixa?

JohnSnith

3 miesiące(y) temu

@Verdanos To nie są podwójne standardy, po prostu Playstation wyrobiło sobie wśród graczy o wiele lepszą od Xbox'a opinie w ciągu tej generacji, a co za tym idzie Sony może sobie na wiele więcej pozwolić. Gracze tej marce w jakimś tam stopniu ufają i pokładają w ich pomysły choć drobne nadzieje. Z Microsoftem bywa różnie, dlatego też ludzie różnie do niego podchodzą.
0 1

Co musi zrobić Microsoft, aby dorównać Sony?

JohnSnith

4 miesiące(y) temu

@andrew666 Nie wierzę nawet, że porównałeś grę pokroju God Of War albo Horizon Zero Dawn do Quantum Break...nie wiem czy chce to komentować. No, ale niech będzie, po prostu przypomnę, że GoW i Horizon wygrały te wszystkie nagrody i uznanie graczy oraz krytyków nie bez powodu (No bo wiesz mają dobry gameplay i historię i są świetnie wykonane i mają ogl wszystko czego brakuje Quantum Break). O i na koniec (bo nie mam zamiaru kontynuować tej konwersacji, omawiana gra zwyczajnie nie jest tego warta) odpowiadając na twoje słowa "Czym byłby nowy GOW bez dobrej opowieści" powiem Ci, że byłby średnią, lecz dopracowamą grą z fajnym i dającym satysfakcję modelem walki, prostymi lecz równie przyjemnymi "zagadkami" przepiękną grafiką, dobrze wykonanymi walkami z bossami i przegenialną muzyką. A wiesz czym byłby Quatum Break bez dobrej opowieści? Byłby totalną klapą, którą stawiałoby się koło gier takich jak "The Quiet Man". Grą o ciekawym koncepcie, ale koniec końców kiepską. Tutaj jak wspomniałem kończę. Trzym się! Dzięki za dyskusje.
0 0

JohnSnith

4 miesiące(y) temu

@andrew666 Nie mówię,że fabuła jest bez znaczenia bo oczywiście że nie jest, jednak w przypadku interaktywnego medium jakim są gry komputerowe wypadałoby też do tej historii dodać dobrze zaprojektowany i dający przyjemność gameplay (tak jak zrobiono w wspomnianym przez Ciebie God of War)...w końcu gry są po to by w nie grać, w innym razie projektowałoby się je jako seriale mające po prostu przekazać historię (ewentualnie oglądałoby się je na YT). Przedstawiciele tego typu medium mogą się spokojnie obronić samym gameplayem (Wyścigówki, bijatyki, gry sportowe, platformówki, sieciowe fps itd. nie potzebują historii by być dobre), jednak w sytuacji kiedy to historia musi dźwigać całą grę ciężko zaliczyć ten projekt do dobrych gier wideo, w końcu samo granie w ów tytuł nie sprawiło nam graczom przyjemności, gra nie spełniła swojego podstawowego zadania. Wracając już do tematu samego QB to przynajmniej jak dla mnie, tytuł chcący aspirować do miana dobrej gry powinien większość swoich aspektów ogarniać co najmniej dobrze.(skoro podejmuje się wyzwania jakim jest bycie grą fabularną to niech ogarnia dobrze zarówno aspekt "growy" jak i fabularny, a nie tylko jeden z nich bo w przeciwnym razie jest kiepską grą fabularną). QB tego zwyczajnie nie robi bo zarówno oprawa graficzna (w wersjach konsolowych)
0 0

JohnSnith

4 miesiące(y) temu

@andrew666 "Świetna fabularnie gra sf, gorzej z resztą, a fabuła najważniejsza"... a to nie jest przypadkiem tak,że ta "reszta" aspektów również powinna być świetna aby grę można było nazwać bardzo dobrą? O ile dobrze pamiętam gry się ocenia za całokształt, nie za jeden aspekt, który akurat my sami traktujemy za najważniejszy. ( Idąc twoim tokiem rozumowania jeśli przyjmiemy, że "a multi najważniejsze" to i taki średniak i wydmuszka jak Killoze Shadow Fall przedstawia się jako całkiem niezła produkcja). Prawda jest natomiast taka, że o ile Quantum Break miał ciekawą historię to jednak projekt poziomów był tam zwyczajnie nieimponujący, grafika była skażona przez zmorę niskich rozdzielczości (na konsoli nowej wówczas generacji potrafiła działać w 720p), pomysł z mini-serialem mimo, że świeży, nie przypadł sporej grupie osób do gustu, a sama rozgrywka nie potrafiła utrzymać wielu graczy na dłużej bo była zwyczajnie nużąca i powtarzalna do bólu...podczas gdy to chyba ona powinna być w grze wideo głównym źródłem zabawy, co nie?
1 0

JohnSnith

4 miesiące(y) temu

@PC_race Quantum Break i Ryse Son of Rome to typowe średniaki, które nic do rozmowy o grach ekskluzywnych nie wnoszą (ani nie ocieplają wizerunku konsoli, ani go specjalnie nie ochładzają, po prostu są i tyle). To gry na tyle przeciętne, że mało kto się nimi interesuje albo nawet o nich pamięta, co za tym idzie na wspominanie ich po prostu szkoda czasu. To trochę tak jakby w rozmowie o grach na PS4 zamiast o Uncharted, God of War, Personie czy Bloodborne gadać o Killzone Shadow Fall albo serii Knack, bez sensu.
7 0

JohnSnith

4 miesiące(y) temu

"Wydawanie dobrych gier" nie jest w tym kontekście lakoniczną odpowiedzą. Jedyne dobre gry "dużego" kalibru jakie MS wypuścił na swój sprzęt to seria Forza (szczególnie Horizon) , Gearsy 4 i Sunset Overdrive, a na 5 lat istnienia konsoli to naprawdę mało. No licząc mniejsze tytuły jest jeszcze świetny Cuphead i Ori, ale to dalej niewiele. Nie mówię już nawet o takich porażkach wizerunkowych jak Sea of Thiefs czy State of Decay 2 bo te gry to na premierę były bardziej w stanie "wczesnego dostępu" niż realnych produktów.
3 1

Sony szuka osób do prac nad nowym „rozdziałem filmowej opowieści”

JohnSnith

4 miesiące(y) temu

@Kamaz Jestem ich istnienia w pełni świadomy (jeszcze Polyphony Digital i Media Molecule :D ) i wszystkie studia bardzo doceniam (Sony Bend Studio może i ma obecnie trochę do udowodnienia przy okazji premiery Days Gone, jednak nie zapominajmy że to twórcy serii Syphon Filter i swoje już dla gamingu zrobili). Kiedy mówiłem o "odciążaniu" akurat Naughty Dog lub Guerilla Games miałem na myśli przejęcie którejś z ich starszych serii (np. wspomnianego Uncharted, ewentualnie Killzone'a) dzięki czemu ów studia będą mogły się w pełni skupić na swoich nowszych projektach, podczas gdy kto inny będzie zadowalał fanów ich dotychczasowych dzieł. Santa Monica tego nie potrzebuje bo ludzie nie oczekują od nich niczego innego jak kolejnego GoWa, a Sucker Punch ma w zwyczaju porzucać stare marki po tym jak zaczynają nowe (zaczęli robić Infamousy to skończyli z Sly Cooper'em, teraz zaczęli z Ghost of Tsushima to i pewnie na nowego Infamousa nie ma co liczyć), więc im też taka pomoc się raczej nie przyda.
0 0

JohnSnith

4 miesiące(y) temu

Niezależnie od tego czym będzie ten tajemniczy projekt, trzymam kciuki,że studio z San Diego się spisze na medal. Sony po prostu potrzebuje kolejnego potężnego i utalentowanego studia, które odciąży choć trochę Naughty Dog i Guerilla Games.
0 0

Premiery Gier 2019 - kalendarz premier

JohnSnith

4 miesiące(y) temu

@Verdanos Niestety to prawda ;(
0 0

Projektanci Dark Souls pracują nad dwiema niezapowiedzianymi grami

JohnSnith

4 miesiące(y) temu

Błagam Bloodborne 2! O nic więcej nie proszę
2 0

Gra Roku 2018 według Czytelników Eurogamer.pl

JohnSnith

4 miesiące(y) temu

Dla wszystkich ciekawych dalszych losów historii, którą przytoczyłem w swoim opisie GoW, niestety nie udało mi się jeszcze tego wynegocjować hahah
1 0

The Division 2 - uczestnicy testów alpha chwalą grę

JohnSnith

4 miesiące(y) temu

@Dilon W porównaniu do pokozu znacznie pogorszyła się tylko grafika, reszta to tylko drobnostki takie jak zmienione UI, zmniejszona mapa (jak dla mnie zmiana na plus biorąc pod uwagę że w grze nie ma pojazdów i wszędzie popyla się z buta) oraz wyleciała możliwość sterowania dronem przez aplikacje na telefony. Pod względem gameplayu jednak gra zaprezentowana na E3 i ta jaką otrzymaliśmy na premierę to praktycznie to samo.
0 0
Poprzednia strona 1 / 8