Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Producent Project Phoenix o systemie walki

Niezależny jRPG ma już na koncie 500 tysięcy dolarów więcej, niż zakładał pierwotny cel zbiórki.

Creative Intelligence Arts opublikowało materiał wideo, w którym jeden z deweloperów opowiada o systemie walki w Project Phoenix - niezależnej produkcji jRPG.

Twórca skupia się na wyjaśnieniu istotnej roli środowiska i ukształtowania terenu, które ma wpłynąć na przebieg potyczek. Obserwowanie wrogów ze wzgórza ma zagwarantować większy zasięg wzroku, a zaatakowanie przeciwników - bonusowe obrażenia.

Hiroaki Yura, główny producent gry, wytłumaczył, że dzięki zniszczalnym elementom otoczenia, możliwe będą różne interesujące scenariusze przebiegu starć.

- Jeżeli zdecydujesz się zniszczyć most, by uciec z opresji, wrogowie będą musieli szukać drogi dookoła. Możesz w ten sposób odnieść krótkoterminową korzyść, ale nigdy nie będziesz pewien, czy ten element nie przydałby ci się w przyszłości - powiedział deweloper.

- Wykorzystywanie zniszczalnych części otoczenia działa w dwie strony, wrogowie też mogą działać w ten sposób - dodał Yura.

Wciąż trwa zbiórka funduszy na Project Phoenix w serwisie Kickstarter. Rozpoczęła się 12 sierpnia, a cel - 100 tysięcy dolarów - osiągnięto w 9 godzin. Do dnia dzisiejszego, gracze wpłacili łącznie ponad 600 tysięcy dolarów. Do końca zbiórki pozostało jeszcze 14 dni.

Produkcja ukaże się pod koniec 2014 roku, trafi na PC i komputery Mac. Twórcy starają się też, by ukazała się na PlayStation 4.

O autorze

Awatar Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Komentarze