Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Premiera polskiego Raven's Cry opóźniona na kilka dni przed debiutem

Gra ukaże się 27 listopada.

Tworzona przez polskie studio Reality Pump gra akcji Raven's Cry miała zadebiutować w najbliższy wtorek, ale datę niespodziewanie przełożono - na 27 listopada. Platformy docelowe to PC, Mac i Linux.

Hej ho! I butelka rumu.

Co więcej, edycje PlayStation 3, PS4 i X360 oraz wydania pudełkowe dla wszystkich wersji ukażą się dopiero w I kwartale przyszłego roku.

„Wiatr wiał nam w żagle przez długi czas, ale trafiliśmy na trudniejszy okres” - napisano w komunikacie. „Potrzebujemy nieco więcej czasu na wyszorowanie pokładów i przygotowanie dział.”

Gra od samego początku nie ma najłatwiejszych losów. Pierwotnie zakładano debiut w październiku, ale w 2013 roku. Za produkcję odpowiadała wtedy jeszcze firma Octane, lecz w sierpniu poinformowano o przejęciu obowiązków deweloperskich przez Reality Pump, twórców strategii z serii Earth czy RPG Two Worlds 2. Datę premiery przełożono wtedy po raz pierwszy - na maj.

Raven's Cry to mroczne RPG akcji, w którym wcielimy się w Christophera Ravena. Wyruszymy w podróż, by znaleźć morderców swojej rodziny i dokonać zemsty. Podczas przygody odwiedzimy trzy duże miasta, odwzorowane z historyczną dokładnością, zobaczymy także azteckie ruiny i niebezpieczną dżunglę.

Tematy w tym artykule

Obserwuj, by otrzymywać szybkie powiadomienia na e-mail, gdy pojawią się nowe materiały na wybrane tematy.  Zarządzaj powiadomieniami. .

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze