Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Prace nad Assassin's Creed 4 na konsole obecnej generacji były „koszmarne”

Seria raczej nie zawędruje do współczesności.

Deweloper z Ubisoftu odpowiadał na pytania graczy serwisu społecznościowego Reddit. Pisał między innymi o problematycznej produkcji Assassin's Creed 4: Black Flag na X360 i PS3 oraz o planach na kolejne odsłony serii.

„Prace na obu konsolach nowej generacji szły gładko, ponieważ platformy są bardzo podobne do PC” - przyznał (dzięki, IGN). „Obecna generacja była jednak bardzo trudna, nawet koszmarna.”

„Zarówno z Xbox One, jak i z PS4 poradziliśmy sobie łatwo - producenci sprzętu byli gotowi do pomocy.”

Podczas rozmowy poruszono także temat następnych odsłon serii. Deweloper przyznał, że gracze nie powinni oczekiwać na część rozgrywającą się we współeczesności, również wątek Connora z Assassin's Creed 3 jest już raczej zakończony.

„Wątpię, czy zrobimy grę w czasach współczesnych. Jest zbyt wiele mechanik, które musielibyśmy wprowadzić, by całość była wiarygodna” - tłumaczył. „Pojazdy, realistyczne miasta, szereg broni zasięgowych. Czasy współczesne pozostaną zapewne »kontekstem« dla przyszłych tytułów, wiążąc je w całość.”

„Watch Dogs zaspokoi potrzeby na akcję we współczesności, poczekajcie!”

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze