Skip to main content

Poważne zmiany endgame'u i więcej w nowym patchu do Path of Exile 2. Znamy szczegóły

Sprawdzimy jeszcze w tym tygodniu.

Deweloperzy ze studia Grinding Gear Games wrócili ze świątecznej przerwy i zabrali się za prace nad Path of Exile 2. Reżyser gry, Jonathan Rogers, opowiedział o elementach, które wprowadzi do gry patch 0.1.1.

Jak dowiadujemy się z materiału opublikowanego na YouTube, twórcy wzięli się na poważnie za fazę endgame, do której dociera stopniowo coraz więcej graczy. Aktualizacja 0.1.1 ukaże się jeszcze w tym tygodniu, wprowadzając m.in. ogólne zmiany w sile i liczebności przeciwników, a także jakości i częstotliwości wypadania skrzyń w końcowym etapie gry.

Graczy konsolowych ucieszy bez wątpienia informacja, że w końcu doczekają się funkcji filtrowania przedmiotów, która na ten moment pozostaje dostępna eksluzywnie dla pecetowców poprzez oficjalną stronę gry. Wśród innych elementów, które opisał Rogers, wypada wymienić także:

  • cztery nowe Wieże: Alpine Ridge, Sinking Spire, Bluff oraz Mesa
  • zwiększoną częstotliwość pojawiania się bossów na mapach
  • uczynienie niektórych efektów wizualnych bardziej przejrzystymi
  • skrócenie oczekiwania na pojawienie się wrogów przy Strongboxach
  • wzmocnienie unikatowych przedmiotów i dodanie opcji podmiany run w przedmiotach
Zobacz na YouTube

Idąc dalej, po wprowadzeniu patcha Cytadele będą pojawiały się bliżej centrum mapy i łatwiej będzie je wypatrzeć dzięki specjalnemu efektowi wizualnemu. Ułatwione zostaną także starcia z bossami Pinnacle: w zależności od wybranego poziomu trudności, gracze będą mogli podejść do starcia nawet sześć razy (jak na razie tyczy się to wyłącznie bossa Arbiter of Ash).

- W planach mamy ogrom zmian wpływających na metę gry, które chcemy wprowadzić - zapowiada Rogers. - W fazie Early Access świetnie jest to, że mamy dzięki niej znacznie lepsze wyobrażenie tego, jaka powinna być siła postaci, a także jaki powinien być balans bossów i przeciwników.

Path of Exile 2 jest dostępne w fazie Early Access poprzez PC i konsole PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Pełna wersja powinna ukazać się na przełomie maja i czerwca tego roku.

Zobacz także