Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ponad godzina rozgrywki z sieciowego Conan Exiles

Niewolnicy, walka i inne.

Deweloperzy z Funcomu zorganizowali w internecie kolejną prezentację wczesnej wersji nastawionego na zabawę sieciową Conan Exiles.

Podczas trwającego ponad godzinę pokazu, twórcy gry - dyrektor kreatywny Joel Bylos i odpowiedzialny za kontakt ze społecznością fanów Jens Erik Vaaler - przedstawili nowe fragmenty rozgrywki.

Tym razem autorzy zaprezentowali między innymi mechanizm pozwalający zamieniać schwytane postacie w niewolników. Do łamania woli więźniów posłuży tak zwane „koło bólu”.

Pojmane osoby będą wykonywały określone obowiązki, zależne od profesji danego nieszczęśnika. Na przykład łucznika oddelegujemy do ochrony miasta, zaś kowalowi nakażemy konstruowanie przedmiotów.

Jest też spojrzenie na walkę - podczas starć prowadzony bohater może skorzystać ze zróżnicowanego uzbrojenia. W trakcie prezentacji twórcy pokazali między innymi topór, młot, miecz, włócznię oraz łuk. Protagonista miał też na wyposażeniu tarczę.

Warto przypomnieć również, że wedle ujawnionych dotychczas przez autorów informacji, używany przez postać sprzęt będzie się z czasem niszczył. To oznacza, że nie obejdzie się bez wymiany ekwipunku.

Zobacz na YouTube

Duża część przedstawionego fragmentu toczyła się wewnątrz zbudowanego przez użytkowników miasta. Osada otoczona jest murem, wewnątrz którego znalazło się kilka budynków - w tym mieszkanie bohatera gracza.

Wczesna wersja Conan Exiles ukaże się 31 stycznia przyszłego roku na PC. W planach jest też wydanie na konsolę Xbox One, które powinno zadebiutować wiosną.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Conan Exiles

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.
Komentarze