Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Polskie Zaginięcie Ethana Cartera trafi na Xbox One

Premiera 19 stycznia.

Zaginięcie Ethana Cartera, debiutancki projekt studia The Astronauts, ukaże się także na Xbox One. Premiera 19 stycznia, dokładnie 1211 dni po debiucie produkcji na PC.

Cenę ustalono na 69,99 zł. W sklepie Microsoftu można już składać zamówienia przedpremierowe.

Zaginięcie Ethana Cartera imponuje oprawą

Pewną innowacją będzie wprowadzenie trybu swobodnego zwiedzania okolicy, przy usunięciu wszystkich interaktywnych obiektów zbrodni. Z opisu wynika, że tytuł został „ulepszony dla Xbox One X” - możemy zapewne spodziewać się „pełnej” rozdzielczości 4K.

The Vanishing of Ethan Carter - jak brzmi angielski tytuł - w 2015 roku ukazało się już na PS4, w odświeżonej i rozbudowanej wersji Redux, dla które zmieniono także silnik graficzny.

Zaginięcie Ethana Cartera to debiutancka produkcja The Astronauts, założonego przez Adriana Chmielarza, Andrzeja Poznańskiego i Michała Kosieradzkiego, którzy w trójkę opuścili studio People Can Fly w 2012 roku. Wcześniej pracowali nad Painkillerem, Bulletstormem czy Gears of War: Judgment.

W grze wcielamy się w detektywa obdarzonego nadnaturalnymi zdolnościami, starając się rozwikłać sprawę zaginięcia pewnego chłopca. Podczas przygody wykorzystamy niecodzienne umiejętności naszego bohatera, jak też bardziej tradycyjne narzędzia detektywistyczne.

Cover image for YouTube videoZaginięcie Ethana Cartera - Video Recenzja

Obecnie The Astronauts pracuje nad strzelanką Witchfire, nawiązującą - jak się wydaje - właśnie do produkcji People Can Fly, takich jak Painkiller i Bulletstorm. Tytuł zapowiedziano na imprezie The Game Awards, w grudniu.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Vanishing of Ethan Carter

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze