Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Polska strzelanka Get Even z nowym zwiastunem

Premiera opóźniona.

Polska strzelanka Get Even od studia The Farm 51 z Gliwic doczekała się ponownej zapowiedzi na targach Gamescom, zapewne w związku z nowym wydawcą - Bandai Namco.

Jednocześnie poinformowano o opóźnieniu premiery. Dotychczas zakładano wydanie gry jeszcze w tym roku, ale teraz mowa o wiośnie 2017 r., na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Mało konkretny trailer, zatytułowany „Darkest Memories” (pol. najmroczniejsze wspomnienia) prezentuje jedynie kilka ujęć z rozgrywki, koncentrując się na atmosferze niepokoju i skłaniając graczy do zadania sobie pytania: „co jest prawdziwe?”.

„Get Even będzie jednym z najważniejszych tytułów dla Bandai Namco w nadchodzącym roku. Gracze ceniący dojrzałe i głębokie historie nie mogą przejść obok tej gry obojętnie!” - zapewniał rok temu Herve Hoerdt z japońskiej firmy.

Produkcję ujawniono po raz pierwszy w zamierzchłej przeszłości 2013 roku. Wtedy mówiło się o „ambitnym, psychologicznym thrillerze”, opowiadającym historię człowieka o imieniu Black, który zajmuje się usuwaniem informacji i „niewygodnej” prawdy na zlecenie rządu i VIP-ów tego świata.

Jak się okazuje, z pierwotnych założeń fabularnych zostało niewiele. Głównym bohaterem ma być teraz Cole Black, który budzi się bez pamięci i musi odkryć dlaczego pewna dziewczyna ma bombę przyczepioną do klatki piersiowej.

Gracze mają kwestionować rzeczywistość, w toku rozgrywki znajdując odpowiedzi na pytania: na temat opuszczonego szpitala, w którym się znaleźli, a także samej dziewczyny.

Pewną innowacją ma być fakt, że przygotowywaną kampanię będziemy mogli przejść dwukrotnie, obserwując sytuację z obu stron konfliktu.

Kluczowym rozwiązaniem technicznym przy pracach nad grą jest fotogrametria, czyli trójwymiarowe skanowanie rzeczywistych obiektów i osób, które trafiają potem do gry jako lokacje i postacie.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze