Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Polska gra platformowa The Way sfinansowana na Kickstarterze

Czas na cele dodatkowe.

Polska gra platformowa The Way została sfinansowana na Kickstarterze. Do zakończenia kampanii na rzecz platformówki w stylu retro pozostały jeszcze 22 dni.

To coś po lewej to chyba piesek

Studio PlayWay zebrało już ponad 16 tysięcy dolarów kanadyjskich, a dodatkowe pieniądze będą przeznaczone na cele rozszerzone. Za 20 tys. dol. twórcy obiecują przygotować więcej wersji językowych, poza angielskim oryginałem.

Poziom 25 tys. oznacza konwersję gry na systemy iOS i Android oraz na konsolę Ouya. Za 35 tys. uda się stworzyć kolejny rozdział historii, z dodatkowymi zagadkami i poziomami.

Ambitne 50 tys. dol. kanadyjskich przełoży się na animowane przerywniki filmowe na początek, zakończenie i dla każdego z rozdziałów. Jeśli uda się osiągnąć 100 tys., PlayWay wyda tytuł także na konsolach.

Obecne platformy docelowe to PC, Mac i Linux, a premierę zaplanowano na wrzesień tego roku. Najniższa kwota gwarantująca kopię gry wynosi 10 dol. (ok. 28 zł) - liczba egzemplarzy w tej cenie jest ograniczona.

Osoby niechętnie decydujące się na wpłaty na Kickstarterze mogą także wspomóc projekt w programie Steam Greenlight.

Twórcy The Way czerpią inspiracje z klasycznych produkcji, takich jak Another World, Heart of Darkness czy Flashback. Wcielamy się członka ekspedycji badawczej, który nie może pogodzić się z utratą bliskiej osoby. Głównym zajęciem będzie eksploracja, a deweloperzy obiecują masę zagadek logicznych i koncentrację na atmosferze i nastroju.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Way

PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze