Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pół godziny rozgrywki z Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

Dom gracza - Mother Base.

Poza krótszym zwiastunem, Konami przygotowało na targi Gamescom także dłuższą prezentację rozgrywki w Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, koncentrującą się na naszej bazie.

Baza po znacznej rozbudowie

Big Boss posiada własną platformę wiertniczą gdzieś na pełnym morzu, tym razem w całości dostępną dla gracza, otwartą i zachęcającą do eksploracji.

Bazę możemy dodatkowo ulepszać i rozbudowywać, co dodaje kolejne zakamarki i ciekawe postacie, z którymi można wejść w interakcję. Powracamy tu między misjami i trenujemu, by usprawnić umiejętności.

Gracz zajmie się zarządzaniem zasobami i użyje ich, by rozbudować obiekt i jego możliwości. Czy wydamy pieniądze na dodatkowe radary, czy może zainwestujemy w opracowywanie nowych wynalazków?

Mother Base to także miejsce, gdzie znajdziemy wszystkie obiekty, na których Snake użyje specjalnych balonów transportowych Fulton w trakcie misji. Do bazy można przerzucić niemal wszystko, łącznie z wrogimi żołnierzami, metalowymi skrzyniami, samochodami i działami.

Podobną w założeniach prezentację pokazywano już na targach E3, za zamkniętymi drzwiami. Nasze wrażenia opisywaliśmy w czerwcu.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain ukaże się 1 września na PC, PlayStation 3, PS4, X360 i Xbox One.

Nudzisz się? Zobacz także:

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze